Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیرعباس جلالی رئیس اداره کل امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان فارس بیان کرد: همزمان با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن با نوای ملکوتی مصطفی حسینی قاری بین المللی در امامزاده اسماعیل (ع) اقلید از ساعت ۳۰ و ۱۸ دقیقه تا ۲۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در دومین برنامه این روز و از ساعت ۳۰ و ۲۱ دقیقه تا ۲۳ نیز مسجد امام باقر (ع) مرودشت میزبان محفل انس با قرآن با حضور این قاری بین المللی است.

جلالی در تشریح برنامه‌های انس با قرآن کریم فارس در ماه مبارک رمضان امسال افزود: برپایی این محافل قرآنی از نهم ماه رمضان آغاز شده و با حضور سه قاری بین المللی تا ۲۳ رمضان ادامه دارد.

رئیس اداره کل امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان فارس ادامه داد: در این مدت ۲۸ محفل انس با قرآن برپا می‌شود که سهم شهرستان‌های فارس از این برنامه‌ها برگزاری ۱۶ مراسم قرآنی است.

انتهای پیام/ت

برپایی آخرین محفل انس با قرآن فارس در شهرستان‌های اقلید و مرودشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف تفسیر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، بسیاری از دست اندرکاران محافل قرآنی از جمله سازمان صداوسیما، شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حضور یافتند و مسائل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

رئیس سازمان صدا و سیما در این نشست گفت: افتخار ما این است که صدا و سیما با برنامه‌های جذاب قرآنی و معارف اسلامی شناخته می‌شود که برکت در رسانه ملی در همین رویکرد و اخلاص فعالیت عزیزان ما طی برنامه‌سازی‌های مختلف در صدا و سیمای استان‌ها و همه بخش‌ها به مصداق «فستبقوا الخیرات» است.

در این نشست همچنین از ۷۸ نفر از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری قدردانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • سخنان برنامه‌سازان و مجریان در دیدار با رئیس رسانه‌ ملی
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس