Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@05:54:53 GMT

نمایش فیلم‌های عمار با موضوع افغانستان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۱۱۴۴

نمایش فیلم‌های عمار با موضوع افغانستان

اکران‌کنندگان مردمی عمار در سراسر کشور، پویش «برادری» را با هدف حمایت از خواهران و برادران افغانستانی کلید زدند.

به گزارش قدس آنلاین، اکران‌کنندگان مردمی عمار در سراسر کشور، پویش «برادری» را به همراه اکران فیلم‌های جشنواره عمار با موضوع افغانستان و با هدف حمایت از خواهران و برادران افغانستانی کلید زدند که این پویش تا روز پنجشنبه، ۹ خردادماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، باتوجه به صحبت‌های نسنجیده اخیر یکی از مسئولان در مورد مهاجران افغانستانی مقیم ایران، اکران‌کننده‌های مردمی سراسر کشور در اقدامی ابتکاری و خودجوش، پویش «برادری» را در مدت زمان یک هفته در سراسر کشور برگزار می‌کنند.

تا امروز و در قالب پویش «برادری»، آثار جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوع افغانستان، در شهرهای چناران، میناب، نهاوند، فراشبند، باغملک و نیک‌شهر اکران شده است. در این میان، شهرهای فراشبند و نهاوند نسبت به سایر شهرهای کشور فعال‌تر ظاهر شدند و فیلم‌های جشنواره عمار را در مصلای نمازجمعه، مدارس و بقاع متبرکه نمایش دادند.

بر این اساس، شهرهای تهران، اشتهارد کرج، میاندوآب، رامهرمز، آباده، ماسال، سبزوار، سرخس، راوند کاشان، ایذه، یزد، دهاقان اصفهان، بیرجند، شیراز، ورامین، مشگین‌شهر اردبیل، نیکشهر سیستان، کازرون، جهرم، مهدی‌شهر، سمنان، بستان‌آباد و دانشگاه صنعتی شاهرود نیز اکران فیلم‌های جشنواره عمار با موضوع افغانستان را در دستور کار خود دارند.

در این پویش، مستندهای «فرمانده»، «مادرانه»، «پسرم» و «ماموریت خدا» در کنار فیلم داستانی «جمعه‌گل» و نماهنگ «وارثین»، برای مخاطبان و علاقه‌مندان اکران می‌شود و همچنین کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» که درمورد شهدای افغانستانی دفاع مقدس و نوشته «محمدسرور رجایی» است، برای مخاطبان معرفی و توزیع می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت این فیلم‌ها و پیوستن به پویش برادری، می‌توانند به سایت Ekran.AmmarFilm.Ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افغانستان جشنواره مردمی فیلم عمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود.

در حال تکمیل…

کد خبر 6087292 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است