Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: امسال هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید در استان اردبیل در نظر گرفته شده تا پرداخت شود. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر رونق تولید با نامگذاری سال تلاش و جدیت بر این است تا در استان اردبیل نیز به عنوان یکی از نهادهای دخیل در این حوزه اقدامات لازم را در این حوزه انجام دهیم که در همین راستا امسال هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید در نظر گرفته شده تا پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رونق تولید و اشتغال را از اولویت برنامه‌ریزی‌ها در استان با استفاده از ظرفیت‌ها در این زمینه دانست و بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا تسهیلات رونق تولید در سه بخش ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه‌ در گردش به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به شکل مناسبی ارائه شده و زمینه برای تسهیل ارائه این تسهیلات فراهم شود.

تامین نقدینگی مشکل اصلی واحدهای تولیدی اردبیل استمشکل اصلی واحدهای تولیدی اردبیل کمبود نقدینگی و تامین مواد اولیه استمشکلات واحدهای تولیدی اردبیل توسط دستگاه‌های اجرایی رصد می‌شود

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده امسال 100 واحد تولیدی که می‌توانند تا پایان سال واحد خود را بهره‌برداری کنند از تسهیلات رونق تولید بهره‌مند می‌شوند که با راه‌اندازی این واحدها زمینه برای ایجاد پنج هزار شغل جدید فراهم می‌شود.

صادقی از تسهیل روند ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد و افزود: بعد از انجام مراحل ثبت‌نام پرداخت تسهیلات با تسهیلی که در روند ارائه آن انجام می‌شود به سرعت انجام می‌گیرد تا زمینه برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان فراهم شده و بتوانیم از برکات آن در بخش رونق تولید و اشتغال بهره‌مند شویم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به بازدید و نظارت بر فعالیت‌های واحدهای تولیدی در سطح استان تصریح کرد: در راستای رسیدگی به مشکلات این واحدها به صورت میدانی بازدید از واحدها انجام و با برگزاری جلسات در راستای حل این مشکلات در محل واحد تولیدی تلاش می‌شود تا زمینه برای رونق فعالیت‌های آنها و جلوگیری از رکود و تعطیلی در این واحدها فراهم شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد