Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:55:29 GMT

خانه تنیس روی میز استان اردبیل تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۱۲۸۱

خانه تنیس روی میز استان اردبیل تکمیل شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص عملیات بازسازی مجموعه 12 بهمن شهرستان اردبیل گفت: این مجموعه به مساحت کلی 1200 متر مربع دارای دو سالن ورزشی بود که با عملیات بازسازی تبدیل به 3 سالن شده است. یک سالن 600 متری که خانه تنیس روی میز اختصاص یافته و دو سالن مجزای دیگر در ابعاد کوچکتر در اختیار ورزش های رزمی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: تمام امور مربوط به ابنیه، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی این سالن تکمیل شده و کفپوش استاندارد فدراسیون جهانی هم در آن نصب شده است که مجموع اعتبارات هزینه شده در بخش تجهیز حدود 620 میلیون تومان شده است.

آقاخانی در ادامه تاکید کرد: مجموعه ورزش و جوانان استان اردبیل با حد نهایت توان خود در بخش های مختلف در تلاش برای ارتقای ورزش استان است و به زودی اماکن ورزشی دیگری نیز با پایان مراحل احداث و بازسازی و تجهیز به مجموعه اماکن ورزشی استان افزوده خواهند شد.

انتهای پیام/ع

احداث و بازسازی اماکن ورزش در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل