Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید با توجه به بند قرارداد سرمربی جدید تیم ملی فوتبال، نه فدراسیون و ویلموتس حق رسانه‌ای کردن مبلغ قرارداد این مربی را ندارند.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی گفت: بحث مذاکره با ویلموتس بحث امضا کردن نبود بلکه موانعی بود که در قرارداد او پیش‌بینی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید آن مشکلات را رفع می‌کردیم. بعضی دوستان فکر می‌کردند که فقط برای امضای قرارداد است که با او صحبت می‌کنیم و باید به بلژیک برویم اما امضا را در همین داخل کشور ۱۰ بار می‌شود انجام داد.

او افزود: بعضی از این موانع مانند انتقال پول بود که به چه شیوه‌ای بتوان دستمزد او را پرداخت کرد. ما باید تقریباً ویلموتس را سرمربی ایران بدانیم. او یک‌شنبه یا دوشنبه به ایران می‌آید و دوشنبه یا سه‌شنبه اسامی تیم ملی را هم اعلام خواهد کرد و می‌توانیم فصل جدیدی را با این مربی خوب در مسابقاتی که کمیته فنی مناسب دیده آغاز کنیم. ما مربی جوانی می‌خواستیم که بین ۵۰ تا ۵۵ سال داشته باشد که این اتفاق افتاد.

او درباره این که چرا تاکنون قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال امضا نشده است؟ تصریح کرد: هنوز بحث‌هایی مثل حوزه مالی مانده است و چیزی نیست که در اختیار فدراسیون فوتبال باشد که در یک جلسه رئیس فدراسیون یا هیأت رئیسه تصمیم بگیرند این کار را انجام دهند یا خیر.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مبلغ قرارداد ویلموتس گفت: مبلغ قرارداد این مربی برای دو طرف قابل انتشار نیست و این در قرارداد آمده است. در قرارداد او موارد خوبی ذکر شده است. مثلاً در اواخر سرمربیگری کی‌روش در تیم ملی، ۱۰ یا ۱۱ دستیار خارجی در تیم ملی بود که در قرارداد با این مربی بلژیکی، تعداد دستیاران به ۲ یا ۳ دستیار کاهش یافته است. دستیاران ایرانی او افزایش یافته است و فدراسیون آن‌ها را به ویلموتس معرفی کرده است که تا دوشنبه نهایی می‌شود. نگاه ویژه به آکادمی یکی دیگر از مفاد قرارداد او است که باید نظارت دقیقی داشته باشد و سوپروایزر این مجموعه‌ها باشد. هم‌چنین در قرارداد آمده است که از مصاحبه علیه تیم‌های دیگر که در گذشته از آن رنجیده شده‌ایم پرهیز کند. سفرهایش باید با هماهنگی با رئیس فدراسیون فوتبال باشد. بندهای قرارداد با ویلموتس ۲ یا ۳ برابر بندهای قرارداد با کی‌روش است که از مشکلاتی که با سرمربی قبلی داشتیم درس گرفته شده است.

تاج درباره این که آیا ویلموتس مربی پروازی است یا نه گفت: به هیچ وجه بحث مربی پروازی مطرح نیست و او کارش را از دوشنبه شروع خواهد کرد. شخص ویلموتس نیز چنین خواسته‌ای از ما نداشت.

وی درباره این که سطح ویلموتس از کی‌روش بالاتر است یا نه؟ تصریح کرد: ویلموتس مری جوانی است و کارنامه موفقی دارد. کی‌روش هم پیش از تیم ملی در رئال حضور داشت اما مشکلاتی داشت. کی‌روش هم موفقیت‌ها و شکست‌هایی داشت اما چیزی که مهم است جوان بودن سرمربی بلژیکی و پایه‌گذاری نسل طلایی فوتبال بلژیک است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مهدی تاج فوتبال بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!