Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی برای امروز شنبه ۴ خرداد در برخی از استان‌های کشورمان "رگبار موقتی باران همراه با رعد‌وبرق و وزش باد" پیش‌بینی کرد ... ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ اجتماعی تهران سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان هواشناسی کشور برای امروز شنبه 4 خرداد ماه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار موقتی باران همراه با رعد‌وبرق و وزش باد در جنوب اصفهان، شمال فارس، شرق کهگیلویه و بویراحمد، جنوب کرمان و شرق خراسان شمالی پیش‌بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای فردا یکشنبه 5 خرداد ماه برای شمال آذربایجان شرقی، قزوین، شمال شرق تهران، ارتفاعات سمنان، غرب کردستان، شرق لرستان، ارتفاعات شمال خوزستان، شمال فارس، جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویراحمد، جنوب کرمان و شمال هرمزگان نیز رگبار موقتی باران همراه با رعد‌وبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

"رگبار باران همراه با رعد‌وبرق" 13 استان کشورمان را در برمی‌گیرد

انتهای پیام/

Rsaadati/P/S2,25,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار شدید باران در ۲۸ استان/احتمال وقوع سیل

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: وقوع رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد گردوخاک و ریزش تگرگ و کاهش نسبی دما دوشنبه (۳ اردیبهشت) در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان و  سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) دراستان‌های مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود.

حاکمیت این شرایط جوی چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استانهای گلستان و چهارمحال و بختیاری دور از انتظار نیست.

در این شرایط جوی لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ دور از انتظار نیست. به توصیه سازمان هواشناسی احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایسنا در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رگبارهای موقتی باران و رعد وبرق در آذربایجان غربی
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳ و ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعد و برق
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • رگبار شدید باران در ۲۸ استان/احتمال وقوع سیل
  • رگبار باران و طوفان لحظه‌ای اصفهان را دربرمی‌گیرد / هوای استان خنک‌ می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق