Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، این تیم در فصل پیش رو باید قوی‌تر از فصلی که گذشت در مسابقات شرکت کند. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت تیمش گفت: تمرینات ما طبق برنامه جلو می‌رود و خودمان را آماده بازی با النصر عربستان در دوحه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صعود ما از این گروه قطعی است، ولی در آخرین بازی هم دنبال برد هستیم تا نتایج خوب‌مان را تکمیل کنیم. النصر تیم خوبی است، ولی ما در بازی رفت آنها را شکست دادیم و در بازی برگشت هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

هافبک ذوب‌آهن که همراه با این تیم سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان را هم دارد، در مورد اینکه چرا تیم‌های ایرانی سال‌هاست در این جام قهرمان نمی‌شوند، عنوان کرد: شرایط فوتبال ما با تیم‌های عربی و همچنین تیم‌های شرق آسیا متفاوت است. سرمایه‌گذاری و هزینه‌هایی که آنها در فوتبال انجام می‌دهند قابل قیاس با تیم‌های ایرانی نیست و کیفیت بازیکنان خارجی که آنها جذب می‌کنند در این موضوع تأثیرگذار است. با این شرایط قهرمان شدن تیم‌های ایرانی در آسیا سخت است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب‌آهن می‌تواند در این فصل به مراحل پایانی لیگ قهرمانان صعود کند، تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم و خوشبختانه در چند ماه اخیر نتایج خوبی گرفتیم. در این گروه هم کیفیت فنی خودمان را نشان دادیم، ولی در مرحله حذفی کار سخت‌تری در پیش داریم. طبیعتاً در مراحل حذفی تیم‌های قوی‌تری حضور دارند و البته همه‌ی تیم‌ها هم خودشان را تقویت خواهند کرد. ذوب‌آهن هم برای فصل آینده و ادامه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود.

فخرالدینی: آذری باشد، در ذوب‌آهن می‌مانم/ می‌توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا،  فاطمه ربانی مهموئی، تهیه کننده رادیو تهران که با برنامه قهرمان ایرانی نامزد مستندهای مستمر سومین جشنواره رادیویی پژواک شده، درباره برنامه اش گفت: امسال با سه اثر در سومین دوره از جشنواره ملی پژواک شرکت کرده ام که دو اثرم به دور نهایی راه یافته است. اولین اثر راه یافته در بخش مستمر با عنوان «قهرمان ايراني» و دومی مستند «مرگ بی سرزمین» است که در بخش ویژه انتخاب شده است.

تهیه کننده رادیو تهران با بیان جزئیات بیشترعنوان کرد: مستند قهرمان ایرانی روایتی از زندگی و رشادت های شهید دکتر مصطفی چمران است، قهرمانی که تلاش کرده تا بتواند از زوایای مختلف شخصیتی اش اعم از انقلابی، علمی، نظامی و مدیریتی بهره مند شود. مستند مرگ بی سرزمین هم روایتی از حادثه تروریستی کرمان در سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و زوایای پنهان آن است.

دیگر خبرها

  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است