Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-25@15:51:22 GMT

اس‌اندپی سومین افت هفتگی را ثبت کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۱۴۸۷

اس‌اندپی سومین افت هفتگی را ثبت کرد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، در پایان معاملات روز جمعه به وقت آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران)، درحالی که سخنان امیدبخش ترامپ در مورد روابط تجاری با چین نگرانی‌های برخی از سرمایه‌گذاران را از بین برد، شاخص‌های وال‌استریت که روز پنج شنبه افت کرده بودند، اندکی بهبود یافتند.

ترامپ پنج‌شنبه شب گفت که پیش‌بینی می‌کند توافق با چین به سرعت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد مسأله غول ارتباطات چین، هوآوی، هم که کاخ سفید آن را در لیست سیاه قرار داده است، می‌تواند در مذاکرات تجاری گنجانده شود.

با این حال او همچنان هوآوی را بسیار خطرناک دانست.

از دو هفته پیش تا کنون، که آخرین دور مذاکرات چین و آمریکا در واشنگتن انجام شد، هیچ زمان‌بندی‌ای برای مذاکرات جدید اعلام نشده است.

با این حال اظهارات ترامپ برای اینکه قبل از آخر هفته طولانی پیش‌رو، رشد اندکی در سهام آمریکا ایجاد کند، کافی بود.

با این همه شاخص اس‌اندپی هفته گذشته را با بیش از ۱ درصد افت به پایان رساند تا سومین افت هفتگی متوالی خود را ثبت کند. در چند هفته اخیر این شاخص تحت فشار نگرانی از این قرار داشته است که جنگ تجاری بین دو اقتصاد بزرگ جهان رشد اقتصادی جهانی را به مخاطره بیاندازد.

در پایان معاملات جمعه، شاخص صنعتی داوجونز ۹۵.۲۲ واحد یا ۰.۳۷ درصد از ارزش خود را از دست داد. اس‌اندپی ۵۰۰ توانست ۳.۸۲ واحد یا ۰.۱۴ درصد رشد کند و به ۲۸۲۶.۰۶ واحد برسد. شاخص کامپوزیت نزدک ۸.۷۳ واحد یا ۰.۱۱ درصد رشد کرد و در ۷۶۳۷.۰۱ واحد بسته شد.

این هفته داوجونز ۰.۶۸ درصد افت کرد، اس‌اندپی ۱.۱۶ درصد پایین آمد و نزدک ۲.۲۹ درصد سقوط کرد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: جنگ تجاری وال استریت بورس بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بارشد ۱۰۶۹ واحدی به سطح دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید. 

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه) با رشد یک هزار و ۶۹ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

اما در مقابل شاخص کل هم وزن با ۴۶۵۰ واحد رشد، رقم ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای پارسان، فولاد، فملی، کگل، شبندر، شپدیس و بوعلی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، خزامیاد، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۱۱۶ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید و نمادهای آریا، فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر پر تراکنش‌های بازار بودند.


دیگر خبرها

  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی در «اس‌اندپی»کاهش یافت