Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:50:48 GMT

عذرخواهی علیرضا بیرانوند از نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۱۴۹۵

عذرخواهی علیرضا بیرانوند از نیروی انتظامی

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس از نیروی انتظامی عذرخواهی کرد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با عنایت به برخی مباحث مطرح شده در رسانه‌ها و فیلم منتشره در فضای مجازی، بدینوسیله اعلام می‌کند؛ باشگاه پرسپولیس و بازیکنان و خصوصاً آقای علیرضا بیرانوند همواره قدردان زحمات عوامل خدوم نیروی انتظامی بوده‌اند، لکن چنانچه رفتار آقای بیرانوند که قطعاً بدون سوء نیت بوده و در فضای پر استرس بازی نهایی لیگ اتفاق افتاده است، اعلام می‌دارد؛ چنانچه این امر موجب تکدر خاطر پرسنل خدوم نیروی انتظامی شده است، بدینوسیله باشگاه پرسپولیس و آقای علیرضا بیرانوند مراتب عذرخواهی خود را از آن پرسنل محترم اعلام و اشعار می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با همکاری مضاعف باشگاه‌های ورزشی و نیروی انتظامی شاهد افزایش نشاط اجتماعی توأم با حفظ نظم و امنیت باشیم.

واکنش باشگاه پرسپولیس به محرومیت بیرانوند از سوی کمیته اخلاق؛ سوءتفاهم شده است

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا پنجشنبه میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود که سومین غیبت متوالی علیرضا بیرانوند را در چارچوب دروازه‌اش تجربه می‌کند.

امیر رضا رفیعی گلر جوان سرخپوشان که در دو دیدار قبلی توانست با ثبت کلین شیت خیال هواداران خود را راحت کند حالا باید برای سومین بار در آبادان چنین کاری را تکرار کند تا به تیمش برای کسب بردی دیگر و احتمال بازگشت به صدر جدول کمک کند. او در نخستین حضورش در این فصل مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم نیز گل نخورد تا آماری شگفت انگیز از خود به جای بگذارد.

رفیعی دنبال هت‌تریک در کلین شیت است تا با توجه به نزدیک شدن پایان دوران نقاهت علیرضا بیرانوند بتواند خاطره‌ای خوش از خودش در ذهن طرفداران ایجاد کرده و دیگر کسی نگران غیبت‌های احتمالی دروازه‌بان تیم ملی در ادامه این رقابت‌ها نباشد.

رفیعی در حالی چهارمین تجربه خود را پشت سر خواهد گذاشت که در صورت حفاظت مجدد از دروازه تیمش می‌تواند رکوردی خیره کننده از خود ثبت کرده و با صد درصد کلین شیت در بازی‌هایی که حضور داشته جایگاه قابل قبولی را برای خود ایجاد کند.

کد خبر 6081423 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • بیرانوند چگونه از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس جلوگیری کرد؟
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد