Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیمی گفت: طرح «پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر تهران» با جدیت ادامه دارد در صورت اطلاع رسانی پلیس در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

 سردار «حسین رحیمی» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان در خصوص عدم جمع آوری معتادان متجاهر در برخی از محلات تهران( خاک سفید) گفت: ما «طرح پاک سازی شهر تهران از معتادان متجاهر» را قبل از ماه مبارک رمضان اجرا کردیم، این طرح همچنان با جدیت ادامه دارد، هر جایی که شهروندان به ما اطلاع دهند در اسرع وقت اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس پلیس پایتخت بر لزوم همکاری دستگاه های مربوطه در جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر تهران تاکید کرد و افزود: جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر همواره خواسته مردم از پلیس بوده است، پلیس آمادگی آن را دارد که در اسرع وقت و در کمترین زمان چهره شهر را از معتادان متجاهر پاک کند؛ البته این امر نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف برای نگهداری و درمان این افراد است.
 

وی بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد افرادی که در زمینه مواد مخدر فعالیت دارند در جرایمی مانند سرقت نیز فعال هستند این طرح با جدیت ادامه خواهد داشت و مقطعی نیست، کما اینکه پیش از این میادین و معابر اصلی از وجود موادفروشان پاکسازی شده بود و هم اکنون نیز عملیات پاکسازی کامل کوچه و پس کوچه‌ها از لوث وجود موادفروشان با جدیت ادامه دارد.

 

رییس پلیس پایتخت گفت: در پاکسازی نقاط آلوده به معتادین متجاهر و فروشندگان موادمخدر ، حدود ۹۰ باب منزل محل خرید و فروش و استعمال موادمخدر شناسایی و پلمپ شدند.

 

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر در مرحله اول در محله‌های شوش، هرندی و مولوی آغاز شد که در این مرحله ۱۰۵ تیم پلیس برای جمع آوری و دستگیری افراد معتاد متجاهر اقدام کردند،در این طرح بیش از ۱۰۰ خانه شناسایی شد.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر ماه مبارک رمضان نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه مراسم شب قدر استان بوشهر مجلس معتادان متجاهر سردار رحیمی پاکسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم درباره پل حافظ در تهران تغییر کرد!

در حالی طی یکسال گذشته شهرداری تهران اعلام کرده بود که بنا دارد پل حافظ را جمع آوری کند که در نهایت تصمیم گرفته شد که این پل جمع آوری نشود.

مسعود حق لطفی؛ سرپرست سازمان عمران شهرداری تهران اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته پل حافظ جمع‌آوری نخواهد شد.

وی گفت: طبق تصمیم گرفته شده این پل مقاوم‌سازی می‌شود و تا حدود ۴۰ سال دیگر هم در برابر لرزه مقاوم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # شهرداری تهران سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • ‌‌پارکینگ ناایمن پارک ارم جمع‌آوری شد
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • پل حافظ تهران ماندگار شد
  • تصمیم درباره پل حافظ در تهران تغییر کرد!
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟