Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان خوزستانی در دیدار با حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای دست‌نوشته جالبی درباره وضعیت فعلی خوزستان به نمایش گذاشتند.


به گزارش شریان نیوز،عصر روز ۷خرداد جمعی از دانشجویان با حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای دیدار کردند. در این دیدار سه ساعته‌ صدها نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان تشکل‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و صنفی دانشجویان، دیدگاه‌ها، انتقادها، پیشنهادها و مطالبات خود را از سه قوه و دستگاه‌های مختلف بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احوال این روزهای مناطق سیل‌زده چندان روبه‌راه نیست. در حالی که دولت وضعیت فعلی این مناطق را سفید اعلام کرده است، تصاویر و روایت‌هایی از مناطق سیل‌زده مخابره می‌شود که همچنان گواه ناخوش‌احوالی سیل‌زدگان است. در برخی از روستاها همچنان آب وجود دارد و هنوز رفت‌وآمد مردم با مشکل مواجه است. وضعیت اسکان سیل‌زدگان هم حال و روز خوبی ندارد و گرمای هوا آن را تشدید می‌کند.

به همین دلیل چند جوان دانشجوی خوزستانی در دیدار با رهبر انقلاب دست‌نوشته‌ای را به نمایش گذاشتند. عکس این دست نوشته را در ادامه مشاهده می‌کنید. «سیل در خوزستان تمام نشده است.»

 

برچسب هاخوزستانیحضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای

منبع: شریان

کلیدواژه: خوزستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از دیدار رمضانی قاریان قرآن با رهبر انقلاب

دریافت 115 MB کد خبر 6064061

دیگر خبرها

  • دیدار شاعرانه
  • لحظاتی از دیدار شاعران با رهبر انقلاب خارج از قاب رسمی
  • (عکس) دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • روایتی از دیدار رمضانی قاریان قرآن با رهبر انقلاب
  • شعرخوانی ندا نوروزی در دیدار رمضانی با رهبر انقلاب
  • شعرخوانی علی سلیمیان در دیدار شعرا با رهبر انقلاب
  • شعرخوانی مصطفی تبریزی در دیدار با رهبر انقلاب