Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:21:49 GMT

داور بازی سپاهان – پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۱۷۴۲

داور بازی سپاهان – پرسپولیس مشخص شد

کمیته داوران قصد دارد قضاوت دیدار سپاهان – پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را به داور برازجانی محول کند. محمد حسین زاهدیفرد.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی روز چهارشنبه در استادیوم نقش جهان برگزار می شود و برنده این دیدار راهی بازی پایانی جام حذفی می شود. بازی ای که یک طرف آن تیم دسته دومی داماش گیلان حاضر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که این فصل در یک قدمی صعود به لیگ یک قرار داشت اما با شکست در بازی پایانی در برابر نیروی زمینی از صعود بازماند.

 

انتخاب زاهدیفرد به عنوان داور بازی سپاهان – پرسپولیس هنوز به طور رسمی از سوی کمیته داوران اعلام نشده است اما خبرهای رسیده حاکی از آن است این انتخاب صورت گرفته و شاید در ساعات آینده به طور رسمی از سوی سایت فدراسیون فوتبال اعلام شود.

 

این دیدار بر اساس اعلام سازمان لیگ باید با حضور 50-50 تماشاگران دو تیم برگزار شود. موضوعی که البته با اعتراض باشگاه سپاهان همراه بوده است و آنها حتی اعلام کرده اند به خاطر مسایل امنیتی از حضور در این بازی خودداری خواهند کرد! آخرین بازی دو تیم در اصفهان در چارچوب بازی های لیگ برتر انجام شد که دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند. داور این دیدار علیرضا فغانی بود که سپاهانی ها می گفتند گل پرسپولیس در شرایط خطا به ثمر رسیده است. بعد از بازی هم امیر قلعه نویی علیه علیرضا فغانی صحبت کرد و البته داور بازی رده بندی جام جهانی 2018 هم این صحبت ها را بدون جواب نگذاشت.

محمدحسین زاهدی فر جام حذفی کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده روز گذشته در جریان پیروزی سپاهان مقابل ملوان انزلی به دلیل مصدومیت در نیمه اول تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، اما بنابر اعلام پزشک این باشگاه مشکلی برای همراهی طلایی پوشان در دیدار آینده برابر پرسپولیس ندارد.

احمدزاده که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد، انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابق خود خواهد داشت ولی مصدومیت او مقابل ملوان به شکلی بود که گفته می‌شد بعید است بتواند در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر حضور پیدا کند که پزشک سپاهان این موضوع را رد کرد.

پزشک سپاهان عنوان کرده احمدزاده دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن شده که ام‌آر‌آی از او گرفته‌اند و روند درمان را خیلی سریع آغاز نمودند تا بتوانند از این بازیکن در دیدار مقابل پرسپولیس استفاده کنند.

تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد که بعید است احمدزاده به این مسابقه برسد، اما بنابر تاکید پزشک سپاهان در بازی برابر پرسپولیس می‌تواند به میدان برود.

دیگر خبرها

  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • داوران یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید