Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان انتقال خون و سازمان انرژی اتمی در تفاهم نامه ای بر طراحی و تولید سانتریفیوژهای مورد نیاز بانک خون کشور با فناوری و دانش فنی دانشمندان کشورمان تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روایط عمومی وزارت بهداشت: در این تفاهم نامه که به امضای دکتر پور فتح اله مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران و مهندس اصغر زارعان دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی رسید، مقرر شد در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات ملی، برخی از تجهیزات استراتژیک این سازمان جهت رفع همیشگی وابستگی کشور به شرکت های خارجی توسط سازمان انرژی اتمی تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

براساس این گزارش، همچنین مقرر شد سازمان انرژی اتمی بر مبنای تجربیات موفق خود در این زمینه تجهیزات یاد شده را در یک سال پس از امضای این یادداشت تفاهم با فناوری روزآمد و بومی و طبق بالاترین استانداردهای فنی تولید و تامین کند

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر نماز جمعه خطبه نماز جمعه مراسم شب قدر ماه رمضان استان بوشهر خبرگزاری شبستان جشن روزه اولی ها ماه مبارک رمضان سازمان انتقال خون انتقال خون سانتریفیوژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستم

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که ظرف هفته‌های آتی بتواند به ایران سفر کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشستی خبری در بامداد سه‌شنبه اظهار کرد: قصد دارد در هفته‌های آینده به ایران، اوکراین و روسیه سفر کند.

او با بیان اینکه می‌خواهد سطح همکاری آژانس اتمی با تهران را بهبود بخشد تصریح کرد: من در حال برقراری تماس با دولت ایران هستم. امیدوارم در یک یا دو هفته آینده به تهران بروم تا شرایط را به مسیر اصلی خود برگردانم. امیدوارم بتوانم وضعیت را از نظر افزایش سطح همکاری بهبود بخشم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین تاکید کرد: مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران وجود ندارد و تنش‌های اخیر تاثیری بر کار بازرسان نداشته است.

گروسی گفت: ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را به‌دلیل ملاحظات امنیتی بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آنها را نداد اما روز دوشنبه این مراکز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند. ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین خبر داد که قصد دارد در آینده نزدیک به روسیه و اوکراین نیز برود.

کد خبر 745006

دیگر خبرها

  • به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستم
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • تولید انرژی تجدیدپذیر و زیباسازی با توربین‌های بادی خیابانی
  • گسترش همکاری سازمان‌های انرژی اتمی و محیط زیست
  • گسترش همکاری سازمان‌های انرژی اتمی و حفاظت محیط زیست
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین سازمان فاوای شهرداری مشهد و بیمه سلامت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین خانه معدن و دانشگاه آزاد اسلامی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با هلدینگ بین‌المللی