Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام تقیان با اشاره به حضور پررنگ گروه تخصصی تبلیغی «خانواده برتر» در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان گفت: این گروه آموزش مهارت های زندگی در مسیر بالنده و اسلامی را آموزش می دهد.

حجت الاسلام «محمد تقیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت:  گروه تخصصی تبلیغی خانواده برتر با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حدود دو سال است که فعالیت خود را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر گروه تخصصی تبلیغی خانواده برتر با بیان اینکه  این گروه متشکل از متخصصین و کارشناسان خانواده در امر تربیت فرزند و نوجوان و  ازدواج و و مسائل خانواده می باشد افزود: عمده فعالیت این گروه برگزاری کارگاه های تربیت کودکان و نوجوانان، برگزاری کارگاه های سبک زندگی ، برگزاری کارگاه های مهارت های زندگی و برگزاری کارگاه های همسرداری و کلیه مواردی که مربوط به خانواده است، می باشد.

 

وی ادامه داد: همچنین در زمینه تشکیل جلسات مشاوره های خصوصی برنامه های در سطح شهر اصفهان و شهرستان های اصفهان نیز فعال بوده است و آماده عقد قرارداد با سازمانها و نهادهای دولتی و غیر دولتی و همچنین آماده همکاری با پایگاههای بسیج و کانونهای فرهنگی و سپاه در زمینه های تخصصی خانواده می باشد.

 

حجت الاسلام تقیان با اشاره به اینکه امسال نیز با توجه ماموریت این گروه در راستای مشاوره های خصوصی در نمایشگاه قرآن حضور پیدا کردیم اظهار داشت: گروه تخصصی تبلیغی خانواده برتر بازدید کننده ها را در زمینه های مهارت های زندگی، مهارت های همسرداری، مهارت های ارتباطی ، مهارت های ارتباط با کودکان و نوجوانان خدمات مشاوره ای می دهد.

 

وی افزود: گروه تخصصی تبلیغی خانواده برتر در این نمایشگاه  هر روز از چهار نفر از متخصصین و مشاورین ارشد خود استفاده کرده و به صورت تمام وقت از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۱۱ شب به بازدید کنندگان خدمات مشاوره ای ارائه می دهد و در این چند روز، در حدود ۱۰۰ نفر در زمینه های مختلف از خدمات مشاوره ای گروه تبلیغی خانواده برتر استفاده کردند.

 

حجت الاسلام تقیان خاطر نشان کرد:  با توجه به هماهنگی‌هایی که با امام جمعه شهرگزو دارالقران شهر گز انجام شد،  متخصصین و کارشناسان گروه تخصصی تبلیغی خانواده برتر با حضور در جلسات قرآن با عنوان سبک زندگی قرآنی در کنار خانواده ها قرار گرفتند و با ارائه مطالب و مباحث خانواده با توجه به آیات قرآن و روایت ها برای مردم شهر گز و خانواده ها مطالب مفید و راهگشای بیان کردند./

 

 

 

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر نماز جمعه خطبه نماز جمعه مراسم شب قدر ماه رمضان جشن روزه اولی ها استان بوشهر خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان نمایشگاه قرآن کریم نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه

در این مسابقه سالانه که در ۱۰ بخش رنگی، تک رنگ، منظره، سفری، چیدمان، دنیای حیوانات، زندگی روزمره، هنر بیجان، ریزنگار، قدرت و در سه رده سنی برگزار می‌شود، زهرا عطاریانی در رده سنی ۱۰ تا ۱۳ سال و در دو بخش منظره و زندگی روزمره در این نمایشگاه پذیرفته شده است.

امسال عکس‌های پذیرفته شده این نمایشگاه از میان ۱۶ هزار و ۱۷۱ عکس دریافتی از ۵ هزار و ۶۷۱ عکاس از ۴۳ کشور جهان انتخاب شده که ابتدا در شهر مسکو و سپس در چند شهر بزرگ از جمله سن پترزبورگ به نمایش عمومی درخواهد آمد. این نهمین موفقیت بین المللی این هنرآموز نوجوان ایرانی است.

علاقه‌مندان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس‌های منتخب از تاریخ ۲۶ تیرماه جاری به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به نشانی www.noframes.photos.ru مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند