Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@07:22:57 GMT

قاتل سریالی در آمریکا ۱۰۰ زن را سلاخی کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۱۹۸۰

قاتل سریالی در آمریکا ۱۰۰ زن را سلاخی کرد

خبرگزاری میزان- رسانه‎های آمریکایی می‎گویند که قاتل سریالی این کشور در نهایت به سلاخی تقریبا ۱۰۰ زن اعتراف کرده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، ساموئل لیتل نام قاتل سریالی در آمریکا است که طی ۴۰ سال گذشته به قتل ۹۳ زن به فجیع‌ترین طرز ممکن اعتراف کرد.   مسئولان اف‎بی‎آی گزارش داده‎اند که دست‎کم برای نیمی از قتل‌های صورت گرفته به دست ساموئل مدارک و شواهد در دست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
به گزارش دیلی استار، اعترافات این قاتل سریالی هفته آینده در مستند شبکه ۴ آمریکا برای نخستین بار پخش  خواهد شد.
پلیس آمریکا هنوز در تلاش است که دریابد چگونه این قاتل سریالی موفق به فرار از دست قانون در این مدت ۴۰ ساله شده است.       بازرسان این پرونده گفته‎اند این مجرم در پرونده خود سرقت و تجاوز جنسی را نیز دارد.       به گزارش رسانه‎های آمریکایی، میزان جنایات قاتل پس از آنکه در سال ۲۰۱۲ به اتهام استفاده از مواد مخدر دستگیر و به زندان انتقال داده شد انتشار یافت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاتل سریالی آمریکا سلاخی زن کشتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات استان مازندران اعلام کرد: میزان صادرات کالا به عراق ۱۲۸ هزار تن به ارزش ۱۴۳ میلیون و ۱۵۳ هزار دلار بوده که از نظر وزنی و ارزشی سهم ۹ و ۴۵درصدی از کل صادرات گمرکات مازندران را داشته است.

براساس این گزارش، ۳۵ قلم کالا نظیر فرآورده‌های لبنی، موادپلاستیکی، کاغذ، فرآورده‌های گوشتی، شیرینی وکاکائو وبرنج و... از طریق گمرکات مازندران به کشور عراق صادر شده است.

امارات متحده عربی اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در واردات کالا طی سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

میزان واردات کالا از امارات یک میلیون و ۸۵۳ هزار تن به ارزش ۷۹۲ میلیون و ۸۰۷ هزار دلار بوده که از نظر وزنی و ارزشی سهم ۴۰ و ۳۶ درصدی از کل واردات گمرکات مازندران را داشته است.

براساس این گزارش؛ ۱۵ قلم کالا شامل جو و ذرت دامی، گندم، کک متالوژی، چربی‌ها و روغن‌های حیوانی ونباتی، چوب، وسایل برق و محصولات شیمیایی از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده است.

دیگر خبرها

  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • یک روح قاتل در دو بدن
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا