Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:42:36 GMT

اختلاف مالی،دلیل اصلی امضا نشدن قرارداد ویلموتس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۲۰۱۰

اختلاف مالی،دلیل اصلی امضا نشدن قرارداد ویلموتس

رییس فدراسیون فوتبال دلیل امضا نشدن قرارداد مارک ویلموتس را اختلاف مالی عنوان کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، با اینکه سفارت ایران در بلژیک چند روز قبل رسما اعلام کرد که مارک ویلموتس هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفته اما قرارداد همکاری این مربی هنوز امضا نشده و احتمالا این قرارداد در تهران به امضا می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص گفته می شد ویلموتس خواهان این است که مربی پروازی باشد و فدراسیون فوتبال زیر بار نمی رود اما مهدی تاج امروز شایعات را رد و اعلام کرد که امضا نشدن قرارداد به خاطر اختلاف های مالی است که طی یکی، دو روز آینده نهایی می شود.


رییس فدراسیون فوتبال در این باره گفت: بحث مذاکره با ویلموتس بحث امضا کردن نبود بلکه موانعی بود که در قرارداد او پیش‌بینی شده بود. باید آن مشکلات را رفع می‌کردیم. بعضی دوستان فکر می‌کردند که فقط برای امضای قرارداد است که با او صحبت می‌کنیم و باید به بلژیک برویم اما امضا را در همین داخل کشور ۱۰ بار می‌شود انجام داد.


وی ادامه داد: بعضی از این موانع مانند انتقال پول بود که به چه شیوه‌ای بتوان دستمزد او را پرداخت کرد. ما باید تقریباً ویلموتس را سرمربی ایران بدانیم. او یک‌شنبه یا دوشنبه به ایران می‌آید و دوشنبه یا سه‌شنبه اسامی تیم ملی را هم اعلام خواهد کرد و می‌توانیم فصل جدیدی را با این مربی خوب در مسابقاتی که کمیته فنی مناسب دیده آغاز کنیم.


تاج همچنین گفت: هنوز بحث‌هایی مثل حوزه مالی مانده است و چیزی نیست که در اختیار فدراسیون فوتبال باشد که در یک جلسه رئیس فدراسیون یا هیأت رئیسه تصمیم بگیرند این کار را انجام دهند یا خیر.
رییس فدراسیون فوتبال درباره شایعه پروازی بودن ویلموتس هم بیان کرد: به هیچ وجه بحث مربی پروازی مطرح نیست. شخص ویلموتس نیز چنین خواسته‌ای از ما نداشت.

مهدی تاج (رئیس فدراسیون) مارک ویلموتس (سرمربی) تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تاج رئیس فدراسیون مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند

متس هوملس آمادگی خود برای ماندن در دورتموند را نشان داده است.

طرفداری | متس هوملس، مدافع آلمانی دورتموند مایل است یک سال دیگر در این تیم بماند.

به گزارش بیلد، در حالی که قرارداد فعلی متس هوملس با دورتموند در انتهای فصل به پایان می رسد و انتظار می رفت او در تابستان از فوتبال خداحافظی کند یا راهی MLS شود، مدافع آلمانی آماده است تا قرارداد خود با زنبورها را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند. احتمال این اتفاق زیاد است، صحبت هایی با سباستین کل انجام شده و هوملس در بازی های اخیر با عملکرد خود توجه زیادی را جلب کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟