Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفی پوررشوانلو گفت: در شهرستان فاروج با مشارکت مراکز نیکوکاری و فعالیت پایگاه های ثابت و سیار جمع آوری کمک، ۲ میلیاردو ۹۳۴ میلیون ریال برای کاهش آلام هموطنان سیل زده جمع آوری شد .

«مرتضی صفی پوررشوانلو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: : خیران و نیکوکاران تا پایان اردیبهشت ماه ، در مجموع 1 میلیارد و 669 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای رسیدن به دست هموطنان سیل زده به پایگاه‌های ثابت و سیار و فعال این نهاد حمایتی در سطح شهر ستان ارائه کردند که از این رقم، 234 میلیون ریال به صورت نقدی و 1 میلیارد و 435 میلیون ریال به صورت غیرنقدی و در قالب اقلام مختلف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فاروج افزود: از مجموع کمک 1 میلیارد و 265 میلیون ریالی که در مراکز نیکوکاری شهرستان جمع آوری شد ، 2 میلیارد و 600 میلیون ریال  غیرنقدی و 334 میلیون ریال به صورت نقدی بوده است .

 

صفی پور یادآور شد: در مجموع در مراکز نیکوکاری شهرستان 2 میلیارد و 934 میلیون ریال کمک های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

 

وی  گفت: 43 درصد کمک های جمع آوری شده برای هموطنان سیل زده سهم مراکز نیکوکاری بوده که نشان دهنده اعتماد مردم به این مراکز است.

 

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شب قدر نماز جمعه ماه رمضان خطبه نماز جمعه جشن روزه اولی ها مراسم شب قدر ماه مبارک رمضان استان بوشهر هموطنان سیل زده ارسال کمک های مردمی شهرستان فاروج جمع آوری کمک های مردمی مراکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محمد تقی جلالی سرپرست اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان ۹۵ آشپزخانه اطعام مهدوی درشهرستان بهشهر فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اینکه اطعام مهدوی در قالب تهیه و توزیع سبد کالا وطبخ توزیع غذای گرم بوده است افزود: این آشپزخانه‌ها به همت خیرین، مراکز نیکوکاری و هم افزایی کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان راه اندازی شده بود.

وی با اشاره به تنوع فعالیت‌های مراکز نیکوکاری در ایام ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در مجموع در ایام ماه مبارک رمضان ۷۷۷۶بسته معیشتی و بیش از ۱۲۶ هزار پرس غذای گرم جمعا به ارزش ۲۰ میلیارد تومان در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع گردیده است.

جلالی همچنین با تقدیر و تشکر ازخیرین نوعدوست بهشهری گفت:خیرین و حامیان کمیته امداد این شهرستان در ایام با فضیلت ماه مبارک رمضان یک میلیارد تومان در راستای تحقق اهداف و آرززو‌های فرزندان تحت حمایت این شهرستان کمک کردند که عمده کمک خیرین بر اساس نیاز و آرزوی فرزندان ایتام محقق شد.


دیگر خبرها

  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • شناسایی مراکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات