Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@07:36:08 GMT

جریمه ۱۷۰ میلیون تومانی یک واحد صنفی در همدان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۲۰۹۲

جریمه ۱۷۰ میلیون تومانی یک واحد صنفی در همدان

همدان- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان ازجریمه ۱۷۰ میلیون تومانی یک واحد صنفی طراحی دکوراسیون داخلی توسط تعزیرات حکومتی همدان خبر داد.

علیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت:باشکایت شاکی خصوصی این واحد صنفی به اتهام تقلب درخدمات کاغذ دیواری وکناف جریمه شد.

وی افزود : باتوجه به شکایت شاکی خصوصی ازیک واحد صنفی مبنی بر تقلب درارائه خدمات کاغذ دیواری وکناف ، پرونده ای در هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شدو پس از کارشناسی واحراز تخلف ،متهم به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت واسترداد مبلغ ۵۶۸ میلیون ریال به شاکی خصوصی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، حمید القاصی مهر، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق ۸۰۰ طاقه پارچه به ارزش ۴۵ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۹۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

القاصی مهر گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران افزود: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6084240

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد