Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ۴۲۴۰ اثر شامل فیلم‌های سینمایی، ویدئویی، سریال، کوتاه و نیمه بلند داستانی، مستند و انیمیشن، اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی سینمای ایران و بخش محله از ایران و ۱۱۴ کشور جهان در دبیرخانه هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر ثبت نام شد.

از زمان اعلام فراخوان جشنواره در بهمن ماه ۱۳۹۷ تا پایان زمان ثبت نام در اردیبهشت ۹۸ در ۲ بخش ملی و بین‌الملل علاقه‌مندان و فیلمسازان فیلم‌های سینمایی، ویدیویی، سریال و فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند و محله با ثبت ۴۰۲۵ فیلم و هنرمندان با ارسال ۲۱۵ اثر در بخش اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی سینمای ایران در زیر مجموعه لوگو، پوستر، تیزر، عنوان بندی، عکس صحنه و پشت صحنه در بخش‌های مختلف در این دوره از جشنواره شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین آمار آثار رسیده در بخش بین‌الملل به آثار مستند و در بخش ملی به آثار کوتاه و نیمه بلند داستانی اختصاص دارد. همچنین پس از ایران کشور‌های هند، آمریکا، اسپانیا، برزیل، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، روسیه، بریتانیا و آلمان ۱۰ کشوری هستند که بیشترین ثبت آثار را در این دوره از جشنواره داشته‌اند.

با پایان یافتن ثبت نام آثار متقاضی در ۳۱ اردیبهشت ۹۸، اعضای هیات انتخاب شامل ۹ گروه سه تا پنج نفره آثار رسیده به دبیرخانه در بخش‌های بین‌الملل، مستند، داستانی کوتاه و نیمه بلند، انیمیشن، سریال، ویدیویی، سینمایی، اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی سینمای ایران و محله را به صورت جداگانه بررسی و به بخش مسابقه معرفی می‌کنند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر توسط موسسه تصویر شهر و به دبیری هاشم میرزاخانی از ۲۶ الی ۳۱ تیرماه سال جاری در شهر تهران و در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عباس حسین نژاد دبیر جشنواره با اشاره به استقبال خوب در این دوره به خبرنگار ما گفت : ۱۱۲۹ اثر در پنج بخش به جشنواره رسیده است .
این جشنواره ۱۱ اردیبهشت در فومن برگزار می شود و آثار رسیده  به این جشنواره در بخش های داستان ،شعر طنز ، چند رسانه ای ، نثر طنز و کاریکاتور است؛ که در هر بخش ۴ اثر برگزیده خواهند شد.
دبیر جشنواره ، اصلاح گری اجتماعی را هدف طنز بیان کرد و گفت : بیشترین آثار رسیده برای تهران ، اصفهان ،فارس ،قم و خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک