Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در هفته گذشته (از ۲۸ تا ۳ خردادماه) در مجموع ۳۲۱ حادثه ویژه در سامانه مرکز مدیریت عملیات بحران (EOC) ثبت شد که در پی این حوادث ۸۵۷ نفر مصدوم شدند.   کولیوند  گفت: از مجموع ۸۵۷ نفر مصدوم  حوادث ویژه، ۸۰۰ نفر با اورژانس به مراکز درمانی منتقل و ۵۷ نفر در محل درمان شدند و نیز ۱۲۲ نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰۷ مورد حوادث ترافیکی ویژه در هفته گذشته وی افزود: همچنین از مجموع ۳۲۱ حادثه ویژه ثبت شده در هفته گذشته،۱۰۷ مورد حوادث ترافیکی که (معادل ۳۳ درصد از کل حوادث ثبت شده) و ۲۱۴ مورد حوادث غیر ترافیکی (معادل ۶۷ درصد از کل حوادث ثبت شده) بودند.   رییس سازمان اورژانس کشور در ادامه افزود: در هفته گذشته، ۷۱ مصدوم در ۶۰ ماموریت، با اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند. انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ جان باخته در حوادث ترافیکی چهار روز گذشته

مسئولان در ریاست عمومی ترافیک طالبان گفته اند که در چهار روز عید سعید فطر، 102 رویداد ترافیکی در نقاط مختلف کشور رخ داده است که در نتیجه آن 50 تن به‌شمول 8 زن و 13 طفل جان باختند و 185 تن دیگر به‌شمول 34 زن و 33 طفل زخم برداشتند.

به گفته مسئولان این اداره؛ بیشتر این رویدادها در ولایات هرات، غزنی و پکتیکا بوقوع پیوسته است.

گفتنی است که مهمترین دلایل حوادث ترافیکی در کشور عدم رعایت قوانین ترافیکی، سرعت زیاد و خرابی جاده عنوان می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • ۵۰ جان باخته در حوادث ترافیکی چهار روز گذشته
  • مرگ ۷ موتورسوار و مصدومیت ۱۲۴ نفر در تصادفات هفته گذشته
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ مصدومیت حدود ۲۵۰۰ تن
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
  • حوادث ترافیکی هفته گذشته جان ۵۱ نفر را گرفت
  • وقوع ۳ حادثه با ۲۲ مصدوم در فارس طی شبانه‌روز گذشته