Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@13:41:39 GMT

تکمیل بخش شرقی حلقه حفاظتی شهر تا پایان سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۲۳۸۳

تکمیل بخش شرقی حلقه حفاظتی شهر تا پایان سال ۹۹

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از احداث حلقه حفاظتی شهر در شرق اصفهان تا پایان سال ۹۹ خبر داد و گفت: برای احداث بخش دیگری از مسیر این پروژه باید توافقاتی با ارتش برای آزادسازی زمین انجام شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای احداث کامل حلقه حفاظتی شهر یک برنامه هشت ساله تدوین شده، اما در تلاش هستیم ظرف پنج سال بخش عمده‌ای از رینگ را در مدار بهره‌برداری قرار داده و معضلات ترافیک شهر را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حلقه حفاظتی شهر به طول ۷۸ کیلومتر است که ۴۵ کیلومتر آن در محدوده شهر اصفهان و مابقی آن در حریم شهر و شهرستان‌های اطراف قرار دارد، تصریح کرد: حلقه حفاظتی شهر از تقاطع غیر همسطح کارخانه قند آغاز و از سمت خیابان شهید خاتون‌آبادی، بزرگراه شهید اردستانی، خیابان آیت‌ الله غفاری، خیابان بعثت، بزرگراه معلم، میدان استقلال، خیابان لوله (واقع در خمینی‌شهر)، خیابان آتشگاه، اتوبان ذوب‌آهن (محدوده زندان)، جنوب سپاهان شهر و کمربندی شرق اصفهان در جوار مرکز همایش‌های بین‌المللی، نمایشگاه بین‌المللی(سایت جدید)، شهر رؤیاها، میدان مرکزی میوه و تره‌ بار عبور و به تقاطع کارخانه قند در خیابان جی منتهی می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: نخستین عملیات اجرایی شهرداری در ۴۵ کیلومتری حلقه حفاظتی شهر اصفهان از کیلومتر صفر در مجاورت کارخانه قند به طول ۹ کیلومتر است که مناطق ۱۵، ۱۰ و ۱۴ شهرداری اصفهان را پوشش داده و به ادامه بلوار فرزانگان متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه ادامه رینگ چهارم در منطقه ۱۴ باید به سمت شهر دولت آباد برود که مستلزم آزادسازی مسیر در آن شهر است، ادامه می‌دهد: شهرداری اصفهان برای رفع معضلات ترافیکی شمال اصفهان، احداث ادامه بلوار فرزانگان را به طول ۵.۵ کیلومتر آغاز کرده است.

مظفر اظهار کرد: علاوه بر این عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی که یکی از تقاطع‌های بزرگ حلقه حفاظتی است نیز از آذرماه سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از آغاز عملیات احداث مجموعه پل‌ها و تقاطع نصف‌جهان در مجاورت کارخانه قند، گفت: ادامه فعالیت برای اجرای حلقه حفاظتی شهر از کارخانه قند تا بزرگراه شهید اردستانی به طول شش کیلومتر است که نیمه دوم امسال آغاز می‌شود و قرار است ظرف ۱۸ ماه یعنی تا پایان سال ۹۹ تقاطع نصف‌جهان، مسیر حلقه حفاظتی در مناطق ۱۴ و ۱۵ همچنین تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی به طور کامل بهره‌برداری شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رینگ چهارم شهر شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رضا اکبری در بازدید از محور پلدختر به خرم آباد گفت: با مطالعاتی که در دو سال اخیر انجام شده، این محور با احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در برابر سیلاب‌های متوسط، شدید و نسبتاً شدید مصون می شود.

وی اظهارداشت: به علت محدودیت اعتبارات، امسال ساخت چهار کیلومتر از این دیواره آغاز خواهد شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تلاش می‌کنیم با یک تفاهم سه جانبه، هزینه اجرای این طرح را به صورت یک سوم از طرف سازمان مدیریت بحران کشور، یک سوم سازمان راهداری و یک سوم از طریق منابع استانی تامین کنیم تا یک یا دو سال آینده ساخت آن را به اتمام برسانیم.

آقای اکبری به فعالیت سامانه بارشی اخیر در لرستان اشاره کرد و افزود: عمده آسیب‌ها در این محور به صورت آبشستگی و تخلیه پاشنه راه، جاری شدن سیلاب و گل و لای روی محور و ریزش کوه بوده است که انسداد مسیر را به دنبال داشت.

وی گفت: تیم‌ها و ماشین‌آلات راهداری در محور پلدختر به خرم‌آباد در تلاش برای بازگشایی و برقراری تردد عادی در این محور هستند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد: هم اکنون این مسیر به اندازه تردد یک خودرو بازگشایی شده که تا فردا به اندازه تردد دو خودرو خواهد بود.

سامانه بارشی اخیر از عصر یک شنبه ۵ فروردین وارد لرستان شد که مخاطراتی را در برخی شهرستان های استان به همراه داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادراه شیراز - اصفهان؛ حلقه ای از زنجیره کریدور شمال - جنوب
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟/ ارتقا و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در استان
  • افتتاح پل تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری تا خردادماه
  • ارتقاء و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در سیستان و بلوچستان/ تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود