Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@20:16:49 GMT

سارق سابقه‌دار در سلماس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۲۳۸۴

فرمانده اتظامی سلماس با اشاره به دستگیری یک سارق سابقه‌دار با ۱۱ فقره سرقت در سلماس گفت: سارق محتویات خودرو با ۲۲ فقره سرقت در حین دزدی دستگیر و به زندان فرستاده شد.به گزارش بلاغ،رمضان فتح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در ارومیه با اشاره به مهم‌ترین کشفیات صورت گرفته در سلماس اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در محور خوی به سلماس و بالعکس به یک دستگاه خودرو وانت‌پیکان مشکوک شده و دستور ایست به راننده آن دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این خودرو پس از توقف مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی‌ها یک هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط و همچنین یک نفر متهم در این راستا دستگیر شد و با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به زندان رفت.

فرمانده انتظامی سلماس با اشاره به کشف البسه قاچاق در این شهرستان ادامه داد: ماموران ایست و بازرسی ایستگاه رختار در حال انجام وظیفه به یک دستگاه سواری پژو به احتمال حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها ۹۰ ثوب البسه قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد، عنوان کرد: در این ارتباط راننده خودرو نیز به دلیل حمل کالاهای قاچاق متهم شناخته و دستگیر شد.

فتح‌اللهی با اشاره به دستگیری یک سارق سابقه‌دار با ۱۱ فقره سرقت در سلماس گفت: همچنین در یک عملیات دیگر سارق محتویات خودرو با ۲۲ فقره سرقت در حین دزدی دستگیر و به زندان فرستاده شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: یک سارق با عنوان مأمور دولتی در بهارستان با ۱۴ فقره سرقت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری نیا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل خوب مردم با پلیس افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مأمورنما با معرفی خود به‌عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به‌وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

 فرمانده انتظامی بهارستان، تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

 عسکری‌نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مأمورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به 14 فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد