Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@11:37:09 GMT

عذرخواهی غیرمستقیم بیرانوند از مامور پلیس!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۲۵۱۱

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای عذرخواهی رسمی دروازه بان خود از اتفاق پیش آمده در جم را اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس که در حاشیه دیدار برابر پارس جنوبی جم با یکی از ماموران نیروی انتظامی درگیری زشتی انجام داد با احضار به کمیته اخلاق به ارائه توضیحات در این زمینه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون باشگاه پرسپولیس برای دوری از حواشی با انتشار بیانیه عذرخواهی این دروازه بان از مامور نیروی انتظامی به دنبال پایان این ماجراست.

با عنایت به برخی مباحث مطرح شده در رسانه‌ها و فیلم منتشره در فضای مجازی، بدینوسیله اعلام می‌نماید؛ باشگاه پرسپولیس و بازیکنان و خصوصاً آقای علیرضا بیرانوند همواره قدردان زحمات عوامل خدوم نیروی انتظامی بوده‌اند، لکن چنانچه رفتار آقای بیرانوند که قطعاً بدون سوء نیت بوده و در فضای پر استرس بازی نهایی لیگ اتفاق افتاده است، اعلام می‌دارد؛ موجب تکدر خاطر پرسنل خدوم نیروی انتظامی شده است، بدینوسیله باشگاه پرسپولیس و آقای علیرضا بیرانوند مراتب عذرخواهی خود را از آن پرسنل محترم اعلام و اشعار می‌دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بیرانوند سپاهان و پرسپولیس فتح خرمشهر جوشن کبیر شب قدر ترزامی هوآوی انصارالله یمن برگزیت زیبا حالت منفرد علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم بزرگ روی گچ دست علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی با مصدومیت تاندون مچ دست مواجه شد و علیرغم گچ گرفتن دست خود، در تمرینات این تیم حضوری فعال داشت اما از ترکیب تیم دور مانده است.

بیرانوند قرار بود بعد از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی روز سه شنبه هفته گذشته گچ دست خود را باز کند که این موضوع به روز پنج شنبه موکول شد. با این حال حضور پرسپولیس در آبادان و دیدار مقابل نفت آبادان باعث شد تا این مساله به روز جمعه موکول شود که در ادامه در اتفاقی جالب عدم حضور پزشک مانع از این موضوع شد.

بیرانوند امروز نیز در انتظار مشخص شدن وضعیت خود برای باز کردن گچ دستش و حضوری پررنگ در تمرینات تیمش بود که در نهایت قرار شد فردا بهمراه پزشک تیم با حضور در کلینیک این ماجرا را به سرانجام برساند.

گلر شماره یک پرسپولیس البته به واسطه مصدومیت قادر به همراهی تیمش در دیدار مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی نخواهد بود اما به دنبال این است تا خود را برای بازی حساس هفته آتی برابر سپاهان آماده کند.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک
  • طلسم بزرگ روی گچ دست علیرضا بیرانوند
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند