Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش، محبوب حیدری ظهر شنبه در بازدید از روند عملیات اجرایی احداث باند دوم اردبیل – مشگین شهر – اهر تصریح کرد: طول کل این پروژه ۱۵۶ کیلومتر است که از این میزان ۱۲۱ کیلومتر در محدوده استان اردبیل و ۳۵ کیلومتر در استان آذربایجان شرقی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تسریع روند اجرایی پروژه در استان اردبیل به شدت پیگیری و دنبال می‌شود، یادآور شد: از مجموع پروژه تاکنون ۴۸ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۳۸ کیلومتر نیز در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه بیان داشت: پیشرفت فیزیکی کل پروژه ۵۲ درصد است اما این روند در حد فاصل اردبیل – مشگین شهر از پیشرفت ۷۲ درصدی برخوردار است.

وی تخصیص اعتبارات لازم را در تسریع روند اجرایی طرح تاثیرگذار خواند و تاکید کرد: تلاش می‌کنیم برای سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان اردبیل ۱۸ کیلومتر از طول این بزرگراه از مسیر سه راهی صحرا تا ارباب کندی را تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.

حیدری با بیان اینکه بزرگراه اردبیل - مشگین شهر - اهر در مسیر اصلی اتصال مرکز استان به شهرهای شمالی استان قرار دارد، متذکر شد: احداث این بزرگراه باعث حذف نقاط حادثه خیز و تقاطعات همسطح در طول مسیر شده و تصادفات منجر به فوت را کاهش خواهد داد.

وی بیان داشت: علاوه براین با اجرای این طرح، شهرستان مشگین شهر و سایر شهرهای شمالی استان از حمل و نقل سریع و ایمن در محدوده این بزرگراه برخوردار خواهند بود.

کد خبر 4625540

منبع: مهر

کلیدواژه: محبوب حیدری راه و شهرسازی اردبیل مشگین شهر بزرگراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب لرستان هشت مصوبه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است که شش مورد از آنها در حوزه فاضلاب و دو مورد در حوزه آب است، اظهار داشت؛ مشکلی که در لرستان وجود دارد این بوده که هیچ‌کدام از شهرهای استان آب شرب پایدار ندارند.

وی با اشاره پیشرفت ۷۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد، پیشرفت ۶۸ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب بروجرد، پیشرفت ۴۴ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب دورود، پیشرفت ۶۷ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت و پیشرفت ۹۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب پلدختر، عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از طرح‌ها، پروژه «قمرود» است که تا کنون هیچ اعتباری برای آن اختصاص پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: بخشی از این پروژه در لرستان از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا و برخی از روستاها از آب شرب بهره‌مند شده‌اند، گفت: همچنین آبرسانی به شهر «شاپورآباد» الیگودرز در قالب این پروژه تا کنون عملیاتی شده است.

اکبریان، افزود: مابقی پروژه آبرسانی به روستاها در قالب طرح «قمرود» اعتباری برای تکمیل ندارند.

کد خبر 6087679

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس