Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@13:44:45 GMT

کشف ۸۰۰۰ کارتن انواع روغن ماشین در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۲۵۷۸

کشف ۸۰۰۰ کارتن انواع روغن ماشین در استان کرمانشاه

رئیس گشتهای سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف ۸۰۰۰ کارتن انواع روغن ماشین در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گودرز فهیمی در گفت و گو با  مرصاد اظهار داشت: طی تماس تلفنی درخصوص احتکار روغن ماشین گشت سیار تعزیرات حکومتی با همکاری نیروی انتظامی و سازمان صمت در محل مورد گزارش حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس گشتهای سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه پس از بازرسی انبار شناسایی شده، بیش از ۸ هزار کارتن انواع روغن موتور، روغن ترمز و فیلتر روغن کشف شد.

وی افزود: با توجه به وضعیت افزایش قیمت انواع روغن خودرو و وجود روغن در انبار با قیمت قبلی، دستور توزیع آن با قیمت مصوب و تحت نظارت دستگاه‌های متولی صادر شد.

فهیمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده تشکیل شده با موضوع مذکور از نظر قانونی در تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه مطلع رسیدگی است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده نگهداری و فروش ۲ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۶۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6081144

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان