Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:14:39 GMT

مدیر ورزشی نورویچ، مدیر فنی یونایتد می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۲۶۸۳

مدیر ورزشی نورویچ، مدیر فنی یونایتد می‌شود

روزنامه سان مدعی شد منچستریونایتد قصد دارد استوارت وبر، مدیر ورزشی باشگاه نورویچ را به عنوان مدیر فنی این باشگاه منصوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد با توجه به اینکه اد وودوارد، نایب‌رئیس باشگاه منچستریونایتد قصد دارد برای فصل آینده از شخصی به عنوان مدیر فنی باشگاه برای کمک به اوله گنار سولسشر و کادر فنی شیاطین سرخ استفاده کند، استوارت وبر، مدیر ورزشی باشگاه نورویچ را برای این پست در نظر گرفته و قصد دارد در فصل تابستان او را به عنوان مدیر فنی یونایتد منصوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وودوارد امیدوار است انتصاب وبر به ناکامی‌های سالهای اخیر منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات خاتمه دهد. وبر که نقش مهمی در صعود تیمهای هادرسفیلد و نورویچ به لیگ برتر داشته در باشگاه منچستریونایتد هواداران زیادی دارد.

 

استوارت وبر در هادرسفیلد نقش مهمی در تغییر استراتژی باشگاه و صعودش به لیگ برتر داشته و دو سال بعد از ورود به باشگاه نورویچ هم این تیم را به لیگ برتر رسانده است.

 

 

منچستریونایتد به فردی با تجربه مدیریت ورزشی نیاز دارد تا به اوله گنار سولسشر و اد وودوارد برای انتخاب بهترین بازیکنان در فصل نقل و انتقالات کمک کند.

 

یونایتد که امسال فصل ناکامی را پشت سر گذاشته و با کسب مقام ششم در لیگ برتر به کار خود در این فصل پایان داده، قصد دارد پیش از شروع فصل آینده با ایجاد تغییرات گسترده در باشگاه، با شروع فصل جدید شاهد عملکردی متفاوت باشد.

 

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم

سال 2011 در چنین روزی، منچسترسیتی با نتیجه 1-0 منچستریونایتد را در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شکست داد تا برای اولین بار پس از 30 سال به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند. یحیی توره تک گل سیتی در این مسابقه را به این شکل به ثمر رساند.

دانلود (1.8MB)

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • رسمی؛ جیسون ویلکاکس مدیر فنی منچستریونایتد شد
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد (1997/4/19) / فیلم
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • پیروزی منچستریونایتد مقابل لیدز با تک گل روی کین (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت