Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امین صلابت گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۰ تن اکسیدروی در این استان تولید شده است که به نسبت مدت مشابه پارسال ۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: این مقدار اکسیدروی ۱۸۰ میلیاردریالدرآمدزایی به همراه داشته است.

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت استان گفت: نانواکسید روی در صنایع نظامی، اسلحه و مهمات‌سازی، لاستیک‌سازی، لعاب، چرم، صنایع پزشکی، بهداشتی و آرایشی کاربرد دارد که چسبندگی قوی، نیمه رسانا بودن، عایق در برابر جریان الکتریسته از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل کارخانه اکسید روی استان هم گفت: پیش از راه‌اندازی این کارخانه‌ها، اکسید روی مورد نیاز از کشورهای هند و چین وارد می‌شد.

کوروش غفاری افزود: کارخانه‌های تولید نانواکسید روی برای ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون کارخانه‌های تولید نانو اکسیدروی در قطب صنعتی شهرکرد تقریباً ۹۵ درصد نیاز کشور و ۷۰ درصد نیاز کارخانه‌های لعاب سازی را تأمین می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری چین رشد سازمان صنعت سازمان صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان  از پرداخت جزای نقدی یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران