Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از امروز در روزهای آینده ناپایداری‌های جوی به شکل ابر، وزش باد شدید تا نسبتا شدید، بارش‌های رگباری و رعد و برق به ویژه در مناطق غرب و شمال  استان وجود دارد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

زهرا سیدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به وضعیت هوا اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر وجود جوی ناپایدار  در چند روز بر روی استان اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس با گذر امواج ناپایدار از روی استان امروز تا اواسط هفته همچنان شاهد ناپایداری‌هایی در ساعات بعد از ظهر و شب به شکل افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، رگبارهای بهاری و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه گذر امواج  ناپایدار به ویژه در مناطق غربی و جنوبی وجود دارد، گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق را برای مناطق غرب، جنوب و شمال استان پیش‌بینی کردیم که در شمال ضعیف‌تر و بیشتر در غرب و جنوب است.

هشدارهای هواشناسی به کشاورزان تا جمعه 3 خردادناگفته‌های مدیرکل هواشناسی خوزستان درباره پیش‌بینی سیلاب؛ 9 روز قبل اخطار دادیم

 وی ادامه داد: رگبار و رعد و برق برای روزهای یکشنبه و دوشنبه فراگیرتر می‌شود و برای شهر اصفهان رگبارهای پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی شده ولی برای بقیه مناطق مانند غرب و شمال استان و رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

سیدان تصریح کرد: دمای هوا بین یک تا دو درجه روند افزایشی دارد و براین اساس بیشینه دمای اصفهان 34 و کمینه آن 19 درجه سانتیگراد خواهد بود، گرم‌ترین نقطه استان کاشان  با 38 درجه و خنک‌ترین نقطه بویین و میاندشت با 5 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: هواشناسی ایران / هشدار قرمز برای ۵ استان کشور

طی این مدت به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید، با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و در نیمه جنوبی غربی استان گاهی وزش باد شدید انتظلرمی‌رود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۸ ‌فروردین‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد،‌ به‌تدریج افزایش ابر، با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227223 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • پیش‌بینی وضعیت هوا؛ رگبار باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران
  • پیش‌بینی افزایش دمای تهران/ رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات
  • رگبار باران و وزش باد شدید در تهران
  • رگبار باران و وزش باد شدید در تهران/ پیش‌بینی افزایش دما
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ منتظر امواج ۲.۵ متری باشد