Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ورزشی ناشنوایان خراسان شمالی گفت: هفت ورزشکار ناشنوای این استان در رشته های جودو، تکواندو و بسکتبال برای انتخابی مسابقات آسیایی ناشنوایان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، پوران باقرنیا اظهار داشت: بر این اساس افسانه محمدپور به اولین اردوی ارزیابی تیم ملی تکواندو برای حضور در نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین مهرداد بداغی، علی دهقان، مرتضی غفاری نسب و محمد ادریش چهار نفر از جودوکاران ناشنوای استان نیز به اولین اردوی ارزیابی تیم ملی جودو دعوت شدند.   باقرنیا گفت: همچنین محمد ریحانی و سینا باغچقی دو نفر از ورزشکاران بسکتبالیست استان نیز چند دوره اردوی تیم ملی را برای شرکت در این مسابقات پشت سر گذاشته اند.   وی اظهار داشت: از این ورزشکاران مهرداد بداغی، علی دهقان، محمد ریحانی و سینا باغچقی از ورزشکاران نام آور و نشان آور استان هستند که مقام های مختلف کشوری و جهانی دارند و احتمال شرکت این افراد در مسابقات آسیایی بسیار بالا است.   رئیس هیات ورزشی ناشنوایان خراسان شمالی یادآور شد: هم اکنون افزون بر 30 ورزشکار خانم در رشته های مختلف تنیس روی میز، جودو، تکواندو، کاراته و بدمینتون و 70 ورزشکار در رشته های جودو، کشتی، بسکتبال، تیراندازی و تکواندو در هیات ناشنوایان استان عضو هستند.   نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان در 12 رشته مختلف از 10 تا 24 آبان ماه در کشور هنگ کنگ برگزار می شود.   انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر افزود: سال ۱۴۰۳ سال ورزشی برای ایران محسوب می‌شود و ورزشکاران و مربیان برای حضور در مسابقات مهمی همچون المپیک، پارالمپیک و مسابقات جهانی و آسیایی رشته‌های مختلف از همان روزهای ابتدایی شروع سال جدید برای انتخاب شدن به تیم‌های ملی تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان کرد: در همین زمینه ورزشکاران استان آذربایجان شرقی نیز سال ۱۴۰۳ را پرقدرت آغاز کردند و آغاز این مسیر با کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط فرزاد باهر ارسباران کلید خورد و در ادامه با نایب قهرمانی الیار محمدزاده در مسابقات والیبال برفی قهرمانی آسیا تداوم یافته و مهدی پرویزی بوکسور استان در هفته اول سال ۱۴۰۳ به نیمه نهایی تورنمنت جاده ابریشم که یکی از تورنمنت‌های قدیمی و مطرح جهان محسوب می‌شود، راه یافته است.

امان زاده اذعان داشت: بجز این ورزشکاران ۱۴ ورزشکار و مربی استان نیز در حال حاضر به تیم‌های ملی دعوت شدند که میرهاشم حسینی با برگزاری مسابقات انتخابی ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا جهت کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کند.

وی یادآور شد: همچنین فرزانه عسگری و فاطمه همتی ۲ ملی پوش پاراتیراندازی باکمان استان با سرمربی گری میلاد وزیری برای آمادگی جهت حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس در اردوی تیم ملی حضور دارند. علاوه بر آن دومین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان ایران جهت آماده سازی حضور در رقابت‌های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی در اسکو در حال برگزاری است که سجاد ممی زاده، مهدی شاهرخی و رضا زاد محمد سه ورزشکار استان و امیر میرزایی به عنوان مدیر فنی و فیروز شاهی به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۵ بدمینتون باز دختر استان نیز به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۵ سال و زیر ۱۷ سال ایران که در تبریز برگزار خواهد شد، دعوت شدند.

امان زاده تاکید کرد: این تعداد از ورزشکاران دعوت شده تنها مربوط به هفت روز اول سال جدید است و در ادامه نیز ورزشکاران و مربیان استان در تیم‌های مختلف ملی ایران حضور خواهند یافت.

کد خبر 6062686

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خراسان رضوی در اردوی تیم ملی تیراندازی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • دعوت جودوکار کردستانی به اردوی نهایی تیم ملی
  • اعزام دانشجویان بسیجی خراسان شمالی به اردوی جهادی