Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار کرد: با آمدن حضرت آیت‌الله رییسی همه مردم امیدوار شدند که ایشان ریشه فساد را بخشکاند.

به گزارش ایسنا، حسینعلی شهریاری در نطق میان‌دستور امروز (شنبه) مجلس، گفت: متاسفانه با وجود تمام تلاشهای انجام شده توسط مسؤولان مشکل معیشتی مردم همچنان به قوت خودش باقی است و تورم افسارگسیخته نفس مردم را بریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زاهدان در مجلس استان سیستان و بلوچستان را دارای بالاترین نرخ بیکاری دانست و افزود: با وجود نیروی تحصیل کرده زیاد و نیروی جوان بالا، اکثر پیمانکاران از سایر استانها انتخاب می‌شوند و اگر اعتباری برای پروژه‌های استان پیش‌بینی می‌شود به جیب از ما بهتران در استان‌های دیگر می‌رود و فقر و بیکاری همچنان خودنمایی می‌کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس متذکر شد: متاسفانه مشکل رتبه‌بندی فرهنگیان، حق‌التدریسی‌ها و بازنشستگان لشکری و کشوری همچنان به قوت خودش باقی است و هیچ اراده واقعی برای رفع مشکلات وجود ندارد. وزارت امور خارجه با این همه سفر به پاکستان هنوز بعد شش ماه نتوانسته مشکل دو نفر از نیروهای به گروگان گرفته را حل کند.

وی با اشاره به رفتارهای پلیس فرانسه و انگلیس با مردم کشورشان، گفت: اگر کوچکترین مسئله‌ای در کشورمان به وجود بیاید اروپایی‌ها سفرای ما را احضار و تذکر می‌دهند اما دریغ از یک تذکر به فرانسه و انگلیس که پلیس آنها چنین وحشیانه با مردم برخورد می‌کند؛ در حالی که آنها دائما از حقوق بشر دم می‌زنند و ایران را محکوم می‌کنند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار کرد: با آمدن حضرت آیت‌الله رییسی همه مردم امیدوار شدند که ایشان ریشه فساد را بخشکاند.

شهریاری با اشاره به مشکل معیشت راکبان موتورسیکلت از نیروی انتظامی خواست در برخورد با آنها از توقیف موتورسیکلت آنها خودداری کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدابراهيم رئيسي فساد قوه قضاييه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی، که از حامیان لایحه عفاف و حجاب است، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهادهای امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898218

دیگر خبرها

  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید