Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@12:04:25 GMT

متهم که دکل نیست!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۲۹۳۹

متهم که دکل نیست!

ما معتقدیم، مشکل اصلی جامعه امروز، نه فضای مجازی، بلکه «پا»ی فضای مجازی است! ‌شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی که چیز بدی نیستند و از دیدگاه همه کارشناسان، مسئولان و کارشناس - مسئولان محترم، سبب بالا بردن قدرت مطالبه‌گری و شفاف‌سازی می‌شوند.


فؤاد آگاه/

ما معتقدیم، مشکل اصلی جامعه امروز، نه فضای مجازی، بلکه «پا»ی فضای مجازی است! ‌شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی که چیز بدی نیستند و از دیدگاه همه کارشناسان، مسئولان و کارشناس - مسئولان محترم، سبب بالا بردن قدرت مطالبه‌گری و شفاف‌سازی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی این «پا»ی فضای مجازی است که یا بی‌اجازه، می‌رود توی کفش دیگران و یا اینکه از گلیمش درازتر می‌شود و دردسر درست می‌کند! نمونه‌اش همین ماجرای «محمدهادی رضوی» متهم فساد میلیاردی در پرونده بانک سرمایه که کاربران فضای مجازی پایشان را از گلیمشان درازتر کرده و می‌پرسند: چرا این متهم مفسد، لباس زندان نمی‌پوشد و با لباس شخصی به دادگاه آورده می‌شود؟ خب وقتی آقای متهم، با گذاشتن وثیقه 100 میلیاردی، آزاد شده، معلوم است که با لباس شخصی به دادگاه آورده می‌شود. نکته مهم اینجاست که پس از سال‌ها، توی مملکت، یک متهم مفسد اقتصادی پیدا شده که مثل دکل نیست! وثیقه می‌گذارد، با پای خودش به دادگاه می‌آید، به کانادا نمی‌رود و مثل دکل‌های نفتی که گفتیم ناپدید هم نمی‌شود، سرمایه‌گذار فرهنگی است و صد جور محسّنات و تفاوت با دیگر مفسدان و متهمان دارد! آن وقت ما قدر چنین متهمی را نمی‌دانیم و در فضای مجازی گیر می‌دهیم که چرا لباسش راه راه نیست؟ چرا پول بانک‌ها را هاپولی کرده؟ چرا تهیه‌کننده فلان سریال بوده و از این ‌حرف‌ها. یک بار متهمی پیدا شده که نه جعبه سیاه دارد، نه مدیرعامل فلان بانک بوده و نه چه و چه... حالا اگر «پا»ی فضای مجازی گذاشت او را بی‌حاشیه و جنجال محاکمه کنیم! 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دکل نفتی متهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کاربران فضای مجازی داخلی و خارجی در برابر کتمان رسانه های رژِیم صهیونیستی واکنش های زیادی داشته اند و با خلاقیت حقایق این حمله را بیان می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان