Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@19:31:42 GMT

این کپک های زیبا! (+عکس)

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۲۹۹۱

این کپک های زیبا! (+عکس)

از نظر یک گروه آنلاین در روسیه، قارچ که معمولا با مرگ و فساد مرتبط است، واقعا زیباست و برای اثبات حرفشان عکس هم دارند. در واقع گروهی از علاقمندان کپک دور هم جمع شده و تصاویری از زیبایی‌های آن را در اینترنت به اشتراک می‌گذارند.

به گزارش برترین ها، احتمالا «زیبایی» کلمه‌ای نیست که بیشتر ما برای توصیف کپک استفاده می‌کنیم، اما از نظر یک گروه آنلاین در روسیه، قارچ که معمولا با مرگ و فساد مرتبط است، واقعا زیباست و برای اثبات حرفشان عکس هم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع گروهی از علاقمندان کپک دور هم جمع شده و تصاویری از زیبایی‌های آن را در اینترنت به اشتراک می‌گذارند.

این گروه در سال ۲۰۱۵ در یک شبکه اجتماعی روسی به وجود آمده و اکنون بیش از ۵۰ هزار عضو دارد که بسیاری از آن‌ها دائما تصاویر جالبی از کپک را پُست می‌کنند که در خانه هایشان پرورش داده اند. برخی از آن‌ها واقعا جذاب هستند. اگر از چندش آور بودن بتوانید نادیده بگیرید، زیبایی کپک را درک خواهید کرد.

بنیانگذاران این گروه می‌گویند: «برای دیدن زیبایی باید از یک خط عبور کنیم، جایی که تنفر به پایان می‌رسد و تحسین آغاز می‌شود. طبیعت زیباست، اما نباید برای کشف آن عجله کنید، باید آرام بنشینید، نگاه کنید و بررسی کنید.»

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسفند ماه بود که خبر فوت حمید بهبهانی وزیر راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد در اسپانیا منتشر شد. او پس از جراحی عمل قلب باز و به دلیل عفونت ریه درگذشت. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم طی روزهای اخیر برگزار شده بود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896156

دیگر خبرها

  • پیدا شدن بقایای موشک احتمالا اسرائیلی در عراق (+عکس)
  • پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • تصاویری زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین + فیلم
  • تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس
  • بدرفتاری با اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • رنه دکارت و شک کردن
  • نقاشی زیبا از هادی چوپان در یک باشگاه ورزشی
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر
  • ببینید/ زیبایی باران در جزیره هرمز