Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاچاق بنزین از روستایی که به اوپک ایران مشهور است. در خیابان‌های اصلی این روستای مرزی تمامی مغاره‌ها مانند بازار میوه و تره بار به خرید و فروش سوخت مشغول هستند به همان آسانی و راحتی...

به گزارش مشرق، داخل هر کوچه و برزن که می‌شوی جز گالن‌های بنزین و ماشین‌هایی که سوخت جابه جا می‌کنند چیز دیگری مشاهده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتوبوس‌های بدون صندلی، تریلی حامل سوخت، وانت بار و سواری‌هایی که فاقد پلاک مشخص هستند و به راحتی در شهر و جاده‌ها با سرعت غیر مجاز در حرکتند. روستایی که قیمت بنزین در آن نرخ مشخصی نداشته و همانند بازارهای جهانی تغییر می‌کند. این سوخت‌ها به خط مرزی آرشار و ایرفشان سیستان و بلوچستان حمل می‌شوند و به راحتی از مرزهای کشور خارج می‌شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس بنزین روستا سیستان و بلوچستان قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رئیس کل گمرک برای تعیین تکلیف مدیریت هماهنگ مرزی

تین نیوز

رئیس کل گمرک ایران ضمن درخواست برای تعیین تکلیف مدیریت هماهنگ مرزی گفت: هرچه تجارت به مسیر قانونی و شفاف نزدیک تر شود از حجم قاچاق کاسته خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد رضوانی فر در هشتمین جلسه کارگروه ساماندهی و تسهیل تجارت مرزی و فرامرزی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن تشریح اقدامات گمرک در زمینه مبارزه با پدیده قاچاق، این اقدامات را برمبنای حسن تعامل با تمامی دستگاه های ذی مدخل در امر تجارت خارجی برشمرد و خواستار تداوم و نظم در برگزاری جلسات همگرایانه با حضور نمایندگان ثابت و تام الاختیار همه دستگاه ها شد.

رضوانی فر در ادامه به کاهش متوسط زمان پاسخگویی به استعلامات گمرکی تا میزان ۵۰ درصد، کاهش صدور بخشنامه ها و توافق جدید گمرک با سازمان استاندارد برای تعیین ماهیت کالاها اشاره کرد که همگی سبب تسریع، شفافیت و در عین حال نظارت موثرتر خواهند شد که در امر پیشگیری از قاچاق موثر هستند.

وی در این جلسه خواستار تعیین تکلیف مدیریت هماهنگ مرزی شد و افزود: متناسب با تکلیف می بایست منابع لازم در این زمینه نیز بطور مناسب و منطقی تخصیص داده شود.

رضوانی فر تصریح کرد: چنانچه تمامی دستگاه ها و ارکان موثر در نظام اقتصادی و تصمیم گیری در کشور تلاش کنند تا حجم اصلی عملیات تجارت خارجی کشور را به مسیر قانونی و شفاف هدایت کنند، می توان به کاهش محسوس حجم قاچاق امیدوار بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس کل گمرک برای تعیین تکلیف مدیریت هماهنگ مرزی
  • مشکلی برای تامین بنزین در آبادان وجود ندارد
  • خبر مهم از توزیع بنزین در کشور پس از حمله های موشکی ایران
  • واکنش یک مقام نفتی به صف‌های طولانی پمپ‌بنزین‌ها
  • افزایش40 درصدی مصرف بنزین در 3 سال گذشته/ مصرف به ۱.۴ لیتر در روز بر نفر رسیده است
  • واکنش یک مقام نفتی به صف‌های طولانی پمپ‌بنزین پس از حمله‌ی ایران به اسراییل
  • واکنش یک مقام نفتی به صف‌های طولانی پمپ‌بنزین پس از حمله ایران
  • مردم نگران بنزین نباشند
  • جایگاه‌های سوخت تهران به شرایط عادی بازگشتند
  • واکنش فوری به تشکیل صف‌های طولانی در پمپ بنزین های تهران