Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:43:22 GMT

مرگ جوان 30 ساله اراکی در سد خاکی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۳۰۵۶

مرگ جوان 30 ساله اراکی در سد خاکی

جوانی ۳۰ ساله در سد خاکی اطراف روستای نوازن در شهرستان اراک، غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس، سرهنگ "محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان این خبر گفت: روز گذشته گزارشی از غرق شدن جوانی در سد خاکی روستای نوازن واقع در ۲۸ کیلومتری شمال غرب اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که جوانی ۳۰ ساله به همراه خانواده برای تفریح به این سد رفته بودند که این جوان برای شنا به داخل سد می‌رود و دچار غرق شدگی شده و جان خود را از دست می‌دهد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با حضور تیم‌های اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر، جسد متوفی توسط تیمی از غواصان به بیرون از آب کشیده و برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اراك غرق شدگی منطقه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج

 به گزارش تابناک، محمد رستمی مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ مشخص نیست.

وی افزود: عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته شروع شده و با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیرو‌های مردمی پیدا شد.

گفتنی است روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند و مدعی شدند که با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست.

رستمی تاکید کرد: فرد گمشده ابتدا به خانواده‌اش گفته که در تنگ گنجه‌ای است و بعد گوشی او را ردیابی کرده‌اند که متوجه شده‌اند در منطقه ابوذر‌ها است و سپس نیرو‌های امدادی منطقه آبشار را بررسی کردند.

او گفت: امروز و در ادامه عملیات جستجو جسد این فرد در ارتفاعات ابشار یاسوج پیدا شد.

آبشار یاسوج واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و از زیباترین آبشار‌های ایران است که در فاصله ۲ کیلومتری مرکز شهر یاسوج و در شمال این شهر واقع شده است.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • ۳ زندانی از پای چوبه دار برگشتند
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • غرق شدن دو جوان در جاسک