Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در روز های اخیر یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلال تهران تهدید کرد که به زودی در یک رسانه حاضر می شود و پشت پرده برخی اتفاقات این باشگاه را افشا می کند.

پس از گذشت چند روز از این اتفاق رسانه مورد نظر با این کارشناس تماس گرفت و در نهایت این فرد درخواست سکه طلا کرد و این موضوع منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حسین صادقی بازیکن سابق استقلال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فرد مورد نظر که در یکی از برنامه های ورزشی سیما کار می کند به بنده گفت این برنامه برای حضور شما آماده است و می توانی پشت پرده ای را که از آن حرف زدی در این برنامه به اطلاع مخاطبان ورزشی برسانی و من هم چون با این فرد از قبل آشنا بودم به حالت مزاح و شوخی گفتم اگر در برنامه بیایم سکه هم می دهید یا خیر؟ متاسفانه این فرد از این شوخی من بهره بُرد و موضوع را بدین شکل عنوان کرد در صورتیکه من سوال کردم سکه می دهید و او در برخی رسانه ها مدعی شده است که من در خواست سکه کرده ام.

وی ادامه داد: اگر در این برنامه حاضر نشدم به دلیل این بود که احساس کردم این فرد که از هواداران تیم رقیب است قصد دارد با این موضوع شرایط باشگاه استقلال را بهم بزند لذا تصمیم گرفتم در این برنامه حاضر نشوم و این موضوع هیچ ارتباطی با طرح موضوع سکه و... ندارد.

بیشتر بخوانید:

خطیر مدارکش را تحویل کمیته اخلاق داد

خداحافظی صیادمنش از استقلال

مذاکرات اولیه باشگاه استقلال با علی کریمی

انتهای پیام/

ماجرای صادقی و درخواست سکه طلا چه بود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده روی ادامه حضور اوسمار حساب کرده و به همین دلیل از این مربی برزیلی برنامه خواسته‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نتایج خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا باعث شده که مسئولان باشگاه از هم اکنون به فکر تمدید قرارداد این مربی برزیلی باشند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این باره اعلام کرد که با اوسمار درخصوص شرایط تیم صحبت کرده و البته از او خواسته که برنامه‌اش را برای فصل آینده ارائه کند.

قرار است پس از ارائه برنامه‌ از سوی اوسمار، مسئولان پرسپولیس درباره جزئیات تمدید قرارداد این مربی با او وارد مذاکره شوند.

قرارداد کنونی اوسمار تا پایان فصل جاری معتبر است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • ژنرال سابق صهیونیستی: کاپیتان ها راه خود را گم کرده اند و کشتی در حال غرق شدن است
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • فوری: محرومیت یک جلسه‌ای کاپیتان استقلال
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست