Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:30:37 GMT

کشف میلیاردی گوشی تلفن همراه قاچاق در قزوین

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۳۱۳۸

کشف میلیاردی گوشی تلفن همراه قاچاق در قزوین

سرهنگ مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در آزاد راه «قزوین – زنجان» به یک دستگاه خودرو پژو «آردی» با ۲ سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق و لوازم جانبی آنکه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی اقلام کشف شده برابر اعلام کارشناسان یاد آور شد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حاجیان تصریح کرد: ازآنجایی که قاچاق باعث ایجاد اختلال در امنیت نظام اقتصادی کشور می شود، پلیس از تمام قابلیت های خود برای مبارزه با این پدیده استفاده خواهد کرد.

کد خبر 4625601

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین گوشی همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)

بهترین گوشی انواع مدل گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل نوت ۱۲، پوکو و ردمی نوت ۱۳ مورد توجه کاربران فضای مجازی است. پربازدیدترین گوشی امروز Xiaomi Redmi Note 12S است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تلفن‌های همراه برند شیائومی امروزه به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این برند مدل‌های گوناگون در قیمت‌های متفاوتی دارد. همین عامل موجب شده است که اکثر مشتریان و متقاضیان تلفن همراه به خرید گوشی شیائومی روی بیاورند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند شیائومی در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را در روز جاری مشاهده می‌کنید:

جدیدترین گوشی‌های شیائومی

از جدیدترین گوشی‌های روز برند شیائومی می‌توان به Xiaomi Redmi Note 13R Pro ،Xiaomi Redmi 13C و Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5G اشاره کرد.

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی امروز سوم اردیبهشت، Xiaomi Redmi A2 Plus ،Xiaomi REDMI 10 و Xiaomi Redmi 9A M2006C3LC است.

کد خبر 746811

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • زنان یمنی از ترس، استاد این کار شدند!
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعاتش را پاک کنیم؟
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعتش را پاک کنیم؟
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان