Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل بیش از ۹۰ مربی ، داور و قهرمان هیئت کاراته شهرستان خرم آباد با حضورمحمد بیرانوند نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی ، کریم هدایتی رئیس اداره ورزش وجوانان و رئیس هیئت کاراته شهرستان خرم آباد، جمعی از اساتید کاراته و مسئولین اداره ورزش ، دکتر شاهین ببرانوند، معصومه رک رک رئیس اداره ورزش و جوان زاغه و باحضور مربیان و قهرمانان درسالن اجتماعات شرکت مخابرات لرستان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره ورزش وجوانان  خرم آباد درخصوص برنامه ریزی منسجم وحمایت های مالی برای شکوفایی و دلگرمی مربیان وقهرمانان مطالبی عنوان کرد.

  مصطفی رشیدی رئیس هیئت کاراته خرم آباد با ارائه گزارش اجمالی از پتانسیل قوی جوانان کاراته کا خرم اباد ابراز امیدواری کرد باحمایت بیشترمتولیان ورزش استان وشهرستان شاهد دلگرمی جوانان و درخشش بیش از پیش از دست آوردهای هیئت کاراته شهرستان باشیم .

به گفته او کسب عناوین مختلف درمسابقات انتخابی تیم ملی در دوبخش بانوان و آقایان و برنامه های متنوع علمی، فرهنگی و مذهبی ازجمله برنامه های متنوع هیئت کاراته بوده که به مناسب های مختلف برگزارشده است.

همچنین  نماینده مردم خرم آباد و چگنی درمجلس شورای اسلامی باتبریک سالروزآزادسازی خرمشهر وقبولی طاعات وعبادات ‌ورزشکاران را به اهمیت ورزش پهلوانی وخصوصیات مثبت و تاثیرگذاری در بین جامعه مطرح نمود و امانتی به نام نمایندگی که همانطور که شایسته وبایسته مردم شریف خرم آباد است، انجام وظیفه نماید و برتلاش همه ورزشکاران برای رفع چالش های لرستان به خصوص مسئله فرهنگی ونقدمنصفانه مطالبی عنوان نمود و از مسئولین اداره ورزش وجوانان وهیئت کاراته خواست که ازهمه ظرفیت های استان به صورت منسجم وهدایت شده استفاده نمایند.

در پایان مراسم اهدا لوح سپاس و کمربند افتخار به ۱۳ پیشکسوت و اهدا بیش از ۸۰ لوح سپاس و مدال افتخار به مربیان و قهرمانان هیئت کاراته شهرستان اهداشد.

لوح سپاس وکمربند افتخار

میرزاعلی دولتشاه ،اکبر باقرپور،نجف بیرانوند، حبیب امیدی، همت بسطامی،محمدصیادی،سید حبیب موسوی،محمود شاکرمی،مصطفی کریمی نسب،شیرزاد غلام زاده،یوسف دولتشاه،اسراء سپهرین و سمیه نصیریان.

قهرمانان

فاطمه بداق، عسل رشیدی فر،هانیه رشیدیان، گلنوش میردریکوندی،زهرا هراتی،رضوان رستاخیز،هانیه شیراوند، یکتا عبدی،فاطمه کردعیوند،سیده رضوان موسوی، کیمیا الواری،راحله موسویان،غزل شادمهر.

یوسف دولتشاه،کیوان آذرخش، فرشاد شاهیاری، رحمتی ،رضا پیروز فر،فرض اله رشیدی، احسان دریکوند.

مربیان کاراته کنترلی

سیدمحسن ترابی، فرید رستاخیز رضا رستاخیز، محمد ندری، ایمان عبدالهی،پیمان محراب نیا، سعیدصفی خانی،ایمان نادری، محمدعلی جمشیدی نسب.

فرشته مریدی، فروزان حسین پناه، فاطمه محسنی زاده،فهیمه شرفی، معصومه عباس ابادی، فهیمه بخشی، آزاده عقیلی، الهام علیزاده،فرحناز محبی، شهناز حسنوندیان،معصومه یاری،مهسا پاک نیا،نگار معنوی، ماریا دولتشا، فاطمه فعلی،فهیمه بخشی، اعظم داوطلب،زهرا کاردان،فرشته تابان.

مربیان کاراته غیرکنترلی

هادی احمدی، رحیم کریمی نسب، سیدسعید صدر، ابراهیمی.

مریم جعفری ، سیده پروین موسویان، سحر بنی احمد، لیلا نصرالهی،سیده فاطمه سهرابی ، فرشته شهبازی،اسراءسپهرین، ندا بیرانوند،مهین ولی منش،محبوبه دالوند،فرزانه قوامی،سیده طیبه موسوی.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی برنامه های متنوع شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اجرایی شدن بزرگترین طرح برای تجهیز مکان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: برای این مهم ۲۰ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است. - اخبار استانها -

یاسر جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه در یکسال گذشته تمرکز بر روی حل مشکلات ورزشکاران، هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر بوده است اظهار داشت: حرکت‌های حمایتی و کمک به ورزشکاران و هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر در یکسال گذشته در طول 40 سال گذشته بی‌نظیر بود.

وی با تأکید بر حمایت ویژه از ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی گفت: استان بوشهر در ورزش فوتبال یکی از 2 استان بااستعداد کشور است و اکنون 4 ملی‌پوش فوتبال ایران از ورزشکاران استان بوشهر هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی استان در طول سالیان گذشته همواره با مشکلات مالی مواجه بوده‌اند، اضافه کرد: اکنون با حمایت ویژه از ورزشکاران، تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی هزینه شرکت در مسابقات تأمین و پرداخت می‌شود.

جمالی از پرداخت هزینه کامل شرکت تیم‌های پایه استان از نونهالان تا تیم‌های امید در مسابقات مختلف قهرمانی خبر داد و بیان کرد: اعزام و شرکت تیم‌های پایه از نونهالان تا امید استان بوشهر در رقابت‌های قهرمانی ملی رایگان است.

وی با بیان اینکه پرداخت هزینه شرکت تیم‌های استان بوشهر در  رقابت‌های قهرمانی سبب خوشحالی و رضایت‌مندی ورزشکاران شده است افزود: این نوع حمایت‌ها از ورزشکاران، تیم‌ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی در استان بوشهر در تاریخ این استان بی‌نظیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه اعتبارات این نوع حمایت‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان تأمین شده است، تصریح کرد: اعتبارات لازم در این زمینه تا نیمه نخست امسال تأمین و برای نیمه دوم سال هم برنامه‌ریزی شده است.

جمالی از اجرایی شدن بزرگترین طرح برای تجهیز مکان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: برای این مهم 20 میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه طرح تجهیز مکان‌ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی استان بوشهر در پایان اردیبهشت ماه امسال تا اوایل خرداد اجرایی می‌شود تصریح کرد: براساس آمایش سرزمینی مصوبه شورای عالی ورزش کشور همه تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی مورد حمایت ویژه قرار گرفته می‌شود و در این راستا استان بوشهر در بخش ورزش از ظرفیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر فعالیت 33 مدرسه فوتبال در استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در شهر بوشهر 3 زمین چمن ورزشی فعال است که برای توسعه زیرساخت‌ها در این عرصه با هماهنگی نمایندگان استان بوشهر در مجلس بر اساس سند آمایش طرح‌های مهمی اجرا می‌شود.

جمالی در ادامه پرداخت حقوق ماهانه به قهرمانان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اکنون 15 ورزشکار استان بوشهر که در رقابت‌های جهانی و آسیایی مدال کسب کرده‌اند ماهانه به آنان حقوق پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • «مجلس ایرانشهر» در تنگستان برگزار می‌شود
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است