Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استقلال فعالیت خودش را در نقل و انتقالات آغاز کرده و با برخی از بازیکنان مدنظر خودش مذاکره کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال استقلال فعالیت خودش را در نقل و انتقالات آغاز کرده و با برخی از بازیکنان مدنظر خودش مذاکره کرده است.   ابتدا از لیست خروجی شروع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گادوین منشا، طارق همام، ایسما، میثم تیموری در لیست خروج قرار دارند.
گادوین منشا منشا از پرسپولیس به استقلال آمد، اما نتوانست در حد یک بازیکن متوسط باشد و حتی اواخر فصل به نیمکت نشین تبدیل شد. او همچنین توسط فرهاد مجیدی به دلیل مسئله انضباطی کنار گذاشته شود، اما پس از مدتی به تمرینات بازگشت. منشا با استقلال قرارداد توافقی دارد، اما مسئولان استقلال تمایلی برای تمدید قرارداد با او ندارند و تنها در صورت عدم جذب بازیکنان مدنظر، او در استقلال شاید بماند.   طارق همام این بازیکن به مانند به بسیاری از عراقی‌ها با حواشی آمد. او در حالی که با استقلال قرارداد داشت، به بهانه بازی‌های تیم ملی در یکی از بازی‌های تدارکاتی تیم سابقش در عراق بازی کرد. او همچنین بیشتر زمان‌های فصل مصدوم و زمانی که به تمرینات بازگشت به دلیل عدم قرار گرفتن در ترکیب اصلی، قهر کرد. فهراد مجیدی هم اعلام کرد تا زمانی که او در استقلال باشد، طارق جایی در این تیم نخواهد داشت. طارق با استقلال قرارداد سه ساله دارد و استقلال قصد دارد با فروش این بازیکن درآمد کسب کند.
ایسما این بازیکن با قرارداد نسبتا سنگین به استقلال پیوست، ولی نتوانست کیفیت خوبی از خود نشان دهد. او در اولین بازی برای استقلال موفق به گلزنی شد تا خیلی‌ها را امیدوار کند، اما در ادامه عملکرد مطلوبی نداشت. قرارداد ایسما با استقلال سنگین بسته شده و مسئولان باشگاه قصد دارند او را در لیست فروش قرار دهند.
میثم تیموری این بازیکن در حالی ابتدای فصل به استقلال پیوست که مصدوم بود و نیم فصل را از دست داد. در ادامه هم نه شفر به او بازی داد نه مجیدی. تیموری با استقلال قرارداد سه ساله دارد و در لیست خروج قرار گرفته است.
روزبه چشمی چشمی در حال مذاکره با الاهلی قطر است و جدایی او قطعی است. علی کریمی و وریا غفوری در حال مذاکره با استقلال هستند، اما تا الان نتیجه نگرفته است. قرار شده تکلیف این دو بازیکن فردا مشخص شود. احتمال دارد که این بازیکنان هم از استقلال جدا شوند.   لیست ورود
پیمان رنجبری، علی دشتی، محمدرضا حسینی، رضا اسدی و آرش رضاوند گزینه‌های ورودی استقلال هستند. رنجبری با استقلال مذاکرات خوبی داشته و در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد، سایر بازیکنان، اما هنوز مذاکرات شکل جدی به خود نگرفته است.
به گزارش میزان، بیشترین دغدغه استقلال در حال حاضر انتخاب سرمربی فصل آینده است و مسئولان باشگاه عنوان کرده‌اند تا سه‌شنبه تکلیف سرمربی می‌شود. بعد از انتخاب سرمربی، آبی‌پوشان به دنبال جذب بازیکن جدید و خروج برخی بازیکنان از فهرست خود خواهند بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال تهران لیگ برتر فوتبال فرهاد مجیدی طارق همام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!