Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@21:14:52 GMT

بیرانوند از نیروی انتظامی عذرخواهی کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۳۳۳۹

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با توجه به مساله پیش آمده بین دروازه‌بان تیم با یکی از ماموران نیروی انتظامی، در پایان بازی با پارس جنوبی جم، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
با عنایت به برخی مباحث مطرح شده در رسانه‌ها و فیلم منتشره در فضای مجازی، بدینوسیله اعلام می‌نماید؛ باشگاه پرسپولیس و بازیکنان و خصوصاً آقای علیرضا بیرانوند همواره قدردان زحمات عوامل خدوم نیروی انتظامی بوده‌اند، لکن چنانچه رفتار آقای بیرانوند که قطعاً بدون سوء نیت بوده و در فضای پر استرس بازی نهایی لیگ اتفاق افتاده است، اعلام می‌دارد؛ چنانچه این امر موجب تکدر خاطر پرسنل خدوم نیروی انتظامی شده است، بدینوسیله باشگاه پرسپولیس و آقای علیرضا بیرانوند مراتب عذرخواهی خود را از آن پرسنل محترم اعلام و اشعار می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است با همکاری مضاعف باشگاه‌های ورزشی و نیروی انتظامی شاهد افزایش نشاط اجتماعی توأم با حفظ نظم و امنیت باشیم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر

سیدحسین حسینی با 14 کلین شیت در لیگ برتر ایران عالی کار کرده است و بعد از او، حسین پورحمیدی از تراکتور با 13 کلین شیت در رده دوم قرار دارد. 

به گزارش طرفداری، علیرضا بیرانوند، دروازه بان اول تیم ملی ایران و پرسپولیس 10 بار کلین شیت کرده و پیام نیازمند، دیگر ملی پوش گلرها تنها 4 بار کلین شیت کرده است.

در این میان دروازه بان جوان تیم پرسپولیس یعنی امیررضا رفیعی در 3 بازی برای پرسپولیس به میدان رفته و 3 بار کلین شیت کرده است. یعنی عملکرد رفیعی در کلین شیت تنها یک بار با پیام نیازمندی فاصله دارد که در مسابقات لیگ امسال برای تیمش بازیهای زیادی انجام داده است.

رفیعی یک رکورد بسیار خوب در فوتبال ما دارد. احتمالا اگر بیرانوند مصدوم نمی شد، در سه دیداری که رفیعی گل نخورد، او هم گلی دریافت نمی کرد و امروز با 13 کلین شیت بعد از سیدحسین حسینی در رده دوم قرار می گرفت. به هر حال رفیعی تنها گلر لیگ برتر است که حداقل سه بازی در لیگ انجام داده و حتی یک گل هم دریافت نکرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر
  • پرسپولیس یک بیرانوند جدید پیدا کرد + عکس