Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بررسی آخرین نقشه های پیش یابی نشان دهنده عبور امواجی ناپایدار طی روزهای شنبه و یکشنبه از استان است اظهارداشت: این امواج ناپایدار سبب وزش باد گاهاً شدید با سرعت بین ۵۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت در سطح استان خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به شرایط فصلی، طی این مدت، رخداد رگبارهای موقتی و پراکنده نیز در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری با بیان اینکه این ناپایداری ها تا روز دوشنبه تداوم دارد افزود: هوای شهر ارومیه درحال حاضر نیمه ابری تا تمام ابری است و باد ملایم می وزد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته تکاب با دمای هوای ۸ درجه خنک ترین شهر استان بود.

وی اضافه کرد: طی بعد از ظهر امروز علاوه بر بارشهای پراکنده شاهد وزش باد گاهاً شدید به ویژه در مناطق شمالی استان خواهیم بود.

صابری گفت: همچنین از بعد از ظهر امروز شنبه شرایط جوی برای رشد ابر و رگبارهای موقتی و پراکنده به ویژه در مناطق شمالی استان فراهم است.

کد خبر 4625626

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی صابری اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی تندباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در انتظار کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا اواخر وقت امروز ۳ اردیبهشت‌ماه جو استان را تحت تأثیر داشته و مجدداً بارش‌هایی غالباً به شکل رگبار‌های بهاری، همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی بابیان این‌که شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری خواهد داشت، افزود: بارش‌ها، بخصوص در مناطق کوهستانی، ممکن است به‌صورت رگبار پراکنده تگرگ مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه تا شنبه هفته آینده ۸ اردیبهشت‌ماه، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل‌توجهی برای جو استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد