Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@13:01:10 GMT

جدیدترین آمار خسارات طوفان در میسوری آمریکا+عکس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۳۴۴۳

جدیدترین آمار خسارات طوفان در میسوری آمریکا+عکس

به گزارش فارس،‌ مقامات ایالت «میسوری» آمریکا گزارش دادند که در نتیجه تندبادهای شدید شهر «جفرسون»، 11 ساختمان تخریب شده و 157 ساختمان دیگر نیز خساراتی دیده است.

 

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «کوام نیوز»، شدت خسارات وارده در نتیجه تندباد گوام به اندازه‌ای بوده است که سازمان مدیریت بحران ایالت میسوری، نیروهایی را به درخواست آتش‌نشانی شهر جفرسون، در این شهر مستقر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم مستقر شده بنا بر این گزارش شامل کارشناسان جستجو و نجات، مهندسان، پزشکان و دیگر کارشناسان می‌شوند.

 

مقامات شهر جفرسون گزارش کردند که یکهزار و پنج ساختمان در این تندباد شدید، آسیب ندیده است، 157 ساختمان متحمل خساراتی شده است، 55 ساختمان نیز تاحدودی تخریب شده است و 11 ساختمان نیز به طور کامل تخریب شده است.

 

گزارش‌ها نشان می‌دهد که تعدادی نیز در این طوفان‌ها زخمی شده‌اند که البته تعداد دقیق آن هنوز مشخص نیست اما تاکنون گزارشی درباره کشته شدن کسی در این طوفان‌ها منتشر نشده است.

اواسط ماه فروردین، در جنوب شرقی آمریکا رشته‌ای از گردبادهای شدید به مرگ بیش از 20 نفر منجر منجر شد و خسارات بسیار سنگینی را نیز برجا گذاشت.

اواخر فروردین‌ ماه نیز طوفان در ایالت‌های جنوبی، به تخریب منازل مسکونی، راه‌ها و تاسیسات زیربنایی مناطق طوفان زده هم منجر شده است.

 مقام‌های آمریکایی اعلام کرده بودند که در برخی مناطق جنوب این کشور سرعت وزش طوفان به ۱۴۰ مایل در ساعت هم  رسیده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ناصر ابو شریف در کیش اظهار داشت: یکی از اهداف صهیونیست‌ها تخریب زیر ساخت‌های آموزشی است و ۸۰ درصد مکان‌های آموزشی در غزه تخریب شده است و مابقی نیز بعنوان پناهگاه و درمانگاه مورد استفاد قرار می‌گیرد و ۷۰۰ هزار دانش آموز و دانشجو در غزه آینده آموزشی ندارند.

وی بیان داشت: امریکا با اختصاص بودجه ۳۶ میلیارد دلاری امکانات جدید در اختیار ارتش صهیونیستی برای کشتار بیشتر مردم غزه قرار داده است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا ۱۴ فروردین امسال ۱۶ هزار دانش آموز شهید و زخمی شده اند و صد‌ها استاد و معلم جان خود را در بمباران‌ها از دست داده ند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • (ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • لحظه هولناک تخریب یک خانه در اصفهان بر اثر بارندگی شدید (فیلم)
  • ببینید | لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی