Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از نمایندگان عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز نشستی با محوریت انتخابات هیئت رئیسه پارلمان در محل این فراکسیون برگزار کردند.

در این جلسه مقرر شده تا ائتلافی با سایر فراکسیون های سیاسی مجلس انجام نشود.

همچنین تصمیم این نمایندگان بر این شده تا  تا لیست واحدی با سرلیستی حمیدرضا حاجی بابایی از سوی فراکسیون ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شده تا حاجی بابایی به عنوان کاندید ریاست معرفی شود تا انتخابات به دور دوم کشیده شود و در  آنجا حاجی بابایی به نفع هیچ کدام از کاندیدای ریاست کنار برود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات هیئت رئیسه پارلمان حمیدرضا حاجی بابایی انتخابات انتخابات مجلس حاجی بابایی مجلس شورای اسلامی هیئت رئیسه فراکسیون ولایی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت




به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خانه ملت؛ متن بیانیه فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتلوهمْ یعذّبْهم اللّه بأیْدیکمْ ویخْزهمْ وینْصرْکمْ علیْهمْ ویشْف صدور قوْمٍ مؤْمنین
در پی خطای محاسباتی رژیم جنایت کار صهیونیستی و حمله مستقیم به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبری معظم انقلاب، معادله جدیدی در عرصه بازدارندگی تعریف کرده و ضمن به رخ کشیدن توان نظامی خود، رژیم کودک کش صهیونیستی را مجازات کرد.
«عملیات وعده صادق » ضمن آنکه مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان به ویژه مسلمانان را به دنبال داشت؛ در حالی با موفقیت به سرانجام رسید که کشورهای مدعی حقوق بشر؛ تمام توان پدافندی خود را برای حفاظت از رژیم صهیونیستی به کار گرفتند و در این امر نیز ناکام ماندند.
فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، استمرار پیروزی های جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف را از محضر خداوند متعال مسئلت دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها