Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با تاکید براینکه پلیس پیشگیری باید همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت در شب‌های قدر به کار گیرد، گفت: در این راستا لازم است که مردم هم برای براقرای نظم و امنیت در شب‌های باقی مانده با پلیس همکاری کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "حمید عطایی با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت مولای متقیان علی ابن ابی‌طالب (ع) و تعطیلات این روز اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مساجد و تکایا و شرکت در مراسم معنوی این شب‌های پربرکت که به فرموده خداوند متعال شب قدر از هزار شب بالاتر و برتر است نیازمند آرامشی است که نیرو‌های پلیس در قالب طرح ویژه انتظامی لیالی قدر با افزایش واحد‌های انتظامی به ویژه استقرار پاس‌های پیاده و گشت‌ها در مراکز و مناطق پرجمعیت به کارگیری و نسبت به افزایش ضریب حفاظتی امنیتی اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: برقراری نظم و امنیت در محل‌های برگزاری مراسم لیالی قدر طبق سنوات گذشته در دستور کار است و پلیس شب گذشته با جدیت در کنار مردم در این مراسم مذهبی حضور پررنگ داشت، علاوه بر برقراری نظم و امنیت، مقابله با هرگونه ناهنجاری و ناامنی در شب‌های باقی مانده نیز از اولویت هاست.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد: در این شب‌های پرفضیلت منازل خالی از سکنه می‌شود بنابراین پلیس پیش بینی‌های لازم برای پیشگیری از وقوع سرقت‌های احتمالی را در دستور کار خود دارد و لازم است در شب‌های باقی مانده مردم نیز با اقدامات پیشگیرانه اعم از تجهیز درب منازل به قفل‌های مناسب، در منظر دید قرار ندادن اقلام و اشیا قیمتی و. پلیس را در پیشگیری از هرگونه پیش‌آمد و ناهنجاری اجتماعی یاری کنند.

وی با تاکید براینکه پلیس پیشگیری نیز باید همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت به کار گیرد، تصریح کرد: لازم است که مردم نیز با پلیس همکاری کنند و امیدواریم این شب‌های پرفضیلت سبب افزایش معنویت در جامعه، تزکیه نفس و پاکی قلب‌های هموطنان شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شب قدر شهادت حضرت علی مراسم لیالی قدر امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رضایی در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: اکثر خدمات تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود و یکی از مهمترین خدمات ارسال لیست حق بیمه هست.


وی ادامه داد: ارسال لیست حق بیمه هر ماه از ابتدای ماه بعد شروع و تا پایان ماه ادامه دارد، برای مثال ارسال لیست فروردین از ابتدای اردیبهشت شروع می‌شود و تا پایان ماه ادامه دارد.


رئیس اداه آمار و فناوری اطلاعات تامین اجتماعی استان یزد با بیان اینکه نیاز به حضور نیست گفت: کارفرمایان می‌توانند در منزل، شرکت یا حتی با تلفن همراه به سامانه تامین اجتماعی مراجعه کنند و نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنند.


رضایی افزود: تا قبل از تاریخ ۵ / ۱۰ /۱۴۰۲ کارفرمایان می‌توانستند فیش حق پرداخت را از سامانه اخذ وبا مراجعه به عابر بانک یا بانک‌ها نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنند.


وی ادامه داد: شماره شناسه حق پرداخت عد ۱۸ رقمی بود که موجب اشتباه و سرازیر شدن حجم زیادی از فیش‌های ناشناس به سمت سازمان می‌شد و همین امر باعث نارضایتی ارباب رجوع، بیمه شدگان و کارفرمایان شده بود.


رضایی گفت: برای حل این مشکل از تاریخ ۵ /۱۰ /۱۴۰۲ طرحی با عنوان ارسال لیست هوشمند در سامانه تامین اجتماعی در کل کشور راه اندازی شد که کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه es.tamin.ir نسبت به لیست برخط اقدام کنند و در داخل سامانه از طریق درگاه پرداخت بانک نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنندو نیاز به هیچ گونه حضوری نیست.

دیگر خبرها

  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم