Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@09:42:50 GMT

دریافت تخفیف ۲۰ درصدی در صورت استفاده از کارت بلیت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۳۵۰۹

دریافت تخفیف ۲۰ درصدی در صورت استفاده از کارت بلیت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه در صورت خرابی دستگاه کارت بلیت، مسافران نباید وجهی به راننده پرداخت کنند، ‌ گفت: نرخ بلیت اتوبوس برای خطوط تندرو حداقل ۶۰۰ و حداکثر یک هزار و ۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، پیمان سنندجی، ‌در ارتباط با کرایه‌های اتوبوس در پایتخت اظهار کرد: در صورتی که دستگاه کارت بلیت در اتوبوس دچار مشکل باشد، مسافر لازم نیست هیچ وجهی را به راننده پرداخت کند و در صورت دریافت وجه توسط راننده، تخلف صورت گرفته و مسافران می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه ۱۸۸۸ اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق مصوبه سال ۹۸، نرخ کرایه در خطوط تندرو و عادی بر اساس مسافت در نظر گرفته شده و حداقل ۶۵۰ تومان در خطوط عادی و حداکثر یک هزار و ۵۰۰ تومان است که برای خطوط تندرو حداقل میزان ۶۰۰ تومان و حداکثر یک هزار و ۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد گلایه‌مندی برخی از رانندگان اتوبوس در مورد کارت‌های سازمان تصریح کرد: ‌برخی از مسافران کارت‌های سازمانی دارند که تنها برای یک نفر امکان کسر کرایه وجود دارد و برای استفاده مجدد گاهی دقایقی زمان باید در نظر گرفته شود و یا در ایستگاه بعدی مورد استفاده قرار گیرد؛ بنابراین مسافران می‌توانند پس از کسر کرایه اولی در صورتی که بخواهند برای همراهان خود نیز کرایه پرداخت کنند، از کارت‌های دیگر استفاده کرده و یا وجه آن را بپردازند.

سنندجی گفت: مسافرانی که از کارت بلیت استفاده می‌کنند نسبت به مسافرانی که وجه پرداخت می‌کنند از تخفیف حدود ۲۰ درصد کرایه برخوردار می‌شوند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتوبوس بلیت اتوبوس شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می شود | بلیط مترو و اتوبوس چقدر زیاد شد؟

به گزارش همشهری آنلاین؛ هرگونه افزایش نرخ کرایه در هریک از بخش های حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو پیش از اردیبهشت تخلف است و با آن برخورد خواهد شد. سعید بشیری این مطلب را بیان کرد و گفت: «در متن مصوبه شورای شهر تهران که به توسط هیات تطبیق فرمانداری تهران هم تصویب شده است، زمان اجرای افزایش نرخ کرایه های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مشخص شده است. از این رو افزایش نرخ کرایه ها از ابتدای اردیبهشت ماه امکان پذیر بوده و هرگونه افزایش پیش از این تاریخ تخلف محسوب می شود. بی تردید باید در بخش تاکسیرانی در صورت مشاهده با این تخلفات از سوی حوزه نظارت سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی صورت بگیرد.»

او در ادامه عنوان کرد: «روی ارقام با توجه به اینکه پایین تر از نرخ تورم بود، نکته‌ای نداشتیم؛ اما چند نکته حقوقی در متن مصوبه بود که به شورای شهر تهران اعلام شد تا برطرف کنند؛ بنابراین ارقامی که برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران مصوب شده بود توسط هیات تطبیق فرمانداری تهران تایید شد.»

میزان افزایش کرایه ها در ناوگان حمل و نقل عمومی ۲۸ درصد مترو ۲۶ درصد اتوبوس ۴۵ درصد تاکسی کد خبر 844241 برچسب‌ها شهردارى تهران خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • ارائه تخفیف ۴۰ درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید
  • افزایش ۱۴ درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات پسماند در شهرکرد
  • مسافران بخوانند/ مبلغ بلیت‌ پروازهای لغو شده پس داده می‌شود
  • آخرین وضعیت پرواز‌های مهرآباد؛ ارسال پیامک به مسافران
  • نرخ کرایه اتوبوس درون‌ شهری یزد ۱۴ درصد افزایش یافت
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می شود | بلیط مترو و اتوبوس چقدر زیاد شد؟