Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با منتفی شدن حضور حسین فرکی در تیم امید، سرمربی تیم فوتبال پیکان قرار است امروز عصر در جلسه با هیات مدیره باشگاه پیرامون تغییر کادرفنی خود و نفرات جدید صحبت کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسین فرکی که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر هدایت تیم فوتبال پیکان را برعهده گرفت فصل را با رتبه یازدهم به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است عصر امروز (شنبه) جلسه‌ای میان او و مدیران باشگاه پیکان برگزار شود.

فرکی در این جلسه باید علاوه بر شرایط تیم، اسامی نفرات مورد نظرش را اعلام کند. این در حالی است که بودجه تیم فوتبال پیکان برای فصل جدید محدود است. این باشگاه که ژس از مت‌ها به ثبات خوبی رسیده، نگرانی‌های فراوانی دارد که درصورت اشتباه کادرفنی، با مشکلات گذشته روبرو شود.

 محور اصلی جلسه امروز به احتمال زیاد کنار گذاشتن دستیار اول کادر فنی است که باشگاه با این تصمیم موافق نیست. فرکی قصد دارد سهراب بختیاری‌زاده را جایگزین مجید صالح کند، در حالی است که بختیاری‌زاده در تیم امید مشغول به کار است و سابقه فعالیت جدی در لیگ برتر ندارد. مدیران باشگاه نظر مثبتی روی مجید صالح دارند و معتقدند این مربی نقش مهمی در نتایج پیکان داشته و ارتباط خوب او و بازیکنان، یکی از عومل موفقیت پیکان است.

همچنین حضور حسین فرکی روی نیمکت تیم امید هم منتفی است. کمیته جوانان فدراسیون فوتبال نظری مثبتی روی فرکی ندارد. آنها معتقدند که  تیم المپیک مربی جوان می‌خواهد.

با این شرایط،فرکی در پیکان ماندنی شده و اگر امروز با هیات مدیره باشگاه بر سر نفرات جدید و از همه مهمتر دستیارانش به توافق برسد، کارش را برای فصل بعد آغاز می‌کند. سرمربی پیکان باید در جلسه امروز براساس بودجه باشگاه تیمش را ببندد. با امکانات خوب باشگاه پیکان و حمایت‌هایی که از او در این مدت شد، هیات مدیره انتظار دارد که فرکی درفصل پیش‌رو بهتر از قبل نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فرکی میزان پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۶:۳۰ امروز (چهارشنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۶:۳۰ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ به شرح زیر است:


شهرکرد: ۸ /۵ میلی متر


بروجن: ۹/۱ میلی متر


لردگان: ۲ میلی متر


کوهرنگ: ۴/۸ میلی متر


اردل: ۳/۱ میلی متر


فارسان: ۸/۲ میلی متر


سامان: ۱/۷ میلی متر


بن: ۱/۹ میلی متر


شلمزار: ۴/۱ میلی متر


فرخ شهر: ۱۲/۸ میلی متر


مال خلیفه: ۰/۶ میلی متر


سورشجان: ۳/۹ میلی متر


بلداجی: ۶ میلی متر


ایلبگی: ۱/۶ میلی متر


دوآب صمصامی: ۲/۳ میلی متر


لیرابی: ۶/۷ میلی متر


دزک ۵/‏۸ میلی متر

کد خبر 747393

دیگر خبرها

  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد