Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

 

زهرا صداراعظم نوری در جلسه‌ای با مدیران این سازمان با اشاره به ظرفیت گردشگری کوه بی بی شهربانو که مورد غفلت قرار گرفته است، گفت: مجموعه بی بی شهربانو می‌تواند تبدیل به قطب گردشگری شهر ری شود و برای ساکنان آن آورده مالی داده باشد.سازمان زیباسازی باید برنامه داشته باشد و ظرفیت ایجاد کند.

او همچنین با بیان اینکه برخی از ظرفیت‌های ایجاد شده به دلیل جانمایی نادرست بلا استفاده مانده است، گفت: در مجموعه خاوران 7سالن تئاتر ساخته شده است که معلوم نیست چقدر مورد استفاده قرار می‌‌گیرد، توجه به مکان احداث پروژه و ظرفیت‌هایی که در آن وجود دارد باید پیوست یک پروژه باشد که هزینه‌ها هدر نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران همچنین به ضرورت وجود هارمونی در شهر تاکید کرد و گفت: شهر تهران با این همه عظمت حداقل باید تیرهای چراغ برق،سطل های زباله و ایستگاه‌های مترواش شبیه هم باشد. نمی‌شود که هر قسمت برای خودش ساز متفاوت بزند. یکی از رسالت‌های سازمان زیباسازی ایجاد هارمونی و هماهنگی بین المان‌های شهری است.

نوری همچنین در ادامه صحبت‌هایش به حفظ برج آزادی به عنوان یکی از نمادهای پایتخت اشاره کرده و گفت: باید به سرعت تمام هزینه‌هایی که برای حفظ و مرمت این اثر تاریخی است، برآورد شده و اقدامات لازم انجام گیرد. نباید این نماد تاریخی شهر هیچ گونه آسیبی ببیند.

رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین به ضرورت افزایش سرویس‌های بهداشتی در سطح تاکید کرد و گفت: احداث سرویس بهداشتی و یا کمبود آن ارتباط مستقیم با رضایت یا عدم رضایت شهروندان دارد. ما به عنوان یک کشور مسلمان باید به بهداشت عمومی‌مان مردمانمان بسیار اهمیت دهیم.

او همچنین در پایان بر ایجاد فضایی شاداب‌تر با استفاده از رنگ‌های مختلف و درج تبلیغات و دیوارنوشته‌هایی پخته‌تر و علمی‌تر تاکید کرد.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد

مهدی اله پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: این پایش‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب، خاک، هوا و پسماند استان خراسان رضوی انجام شده است.

او افزود: از این تعداد پایش نظارتی محیط زیستی انجام شده در خراسان رضوی، چهار هزار و ۷۵ بازدید، از سوی کارشناسان حفاظت محیط زیست استان و سه هزار و ۷۲۶ نوبت بازدید در قالب برنامه خود اظهاری از آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست، صورت گرفته است.

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: این بازدید‌ها منتج به صدور ۲ هزار و ۱۸۰ فقره اخطاریه محیط زیستی برای منابع و صنایع آلاینده در جهت رفع آلودگی شده است، که طبق آن پارسال هزار و ۴۳۴ مرکز آلاینده شناسایی و در فهرست مراکز آلاینده استان قرار داده شده است.

اله پور بیان کرد: از عمده دلایل افزایش شناسایی منابع آلاینده و صدور اخطاریه‌ها، هدفمند‌تر شدن بازدید‌ها با اولویت منابع دارای آلایندگی، تشدید نظارتها، توجه به حفظ کیفیت منابع آبی، توجه به پایش واحد‌های خدماتی، معدنی و تغییرات دستورالعمل اجرایی ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد
  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد