Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیرمحیط زیست پاکستان اعلام کرد: نبرد مشترک سیاسی احزاب مخالف علیه دولت راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از 24 نیوز (اردو)، زرتاج گل، وزیر محیط زیست پاکستان در گفتگوی زنده در یک برنامه تلویزیونی گفت: نبرد مشترک سیاسی احزاب مخالف علیه دولت انتخاب شده توسط مردم راه به جایی نخواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر محیط زیست پاکستان با انتقاد از ایجاد جو روانی علیه دولت توسط اپوزیسون ها گفت: کسانی که در طول مدت زمامداری حکومت بر کشور حتی نتوانسته اند یک درخت بکارند، هیچ حقی برای اظهار نظر راجع به سیاست های دولت وقت ندارند.

زرتاج گل نماینده تحریک انصاف در پارلمان همچنین افزود: هیچ تهدید خارجی علیه کشور پاکستان نیست بلکه تنها تهدیدهایکشور عوامل داخلی هستندکه آزادانه در کشور فعالیت می کنند.

گفتنی است احزاب مخالف سیاسی دولت کنونی پاکستان که این روزها «عمران خان» را به بی کفایتی برای مقابله با تورم، بهبود اوضاع معیشت کشور و همچنین وابستگی به وام خارجی متهم می کنند، قرار است به زودی جبهه مشترکی را برای نبرد سیاسی جدید علیه دولت تشکیل دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان مشترک سیاسی دولت پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ملاقات‌های جمعی «حکمتیار»

منابع افغان مدعی هستند در پی ممنوعیت فعالیت احزاب سیاسی در افغانستان، طالبان ملاقات جمعی با رهبر حزب اسلامی را ممنوع کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، منابع افغان مدعی شدند در پی ممنوعیت فعالیت احزاب سیاسی در افغانستان و پس از بیرون کردن وی از اقامتگاه و دفترش در زمین‌های دولتی، طالبان ملاقات جمعی را نیز با «گلبدین حکمتیار» رهبر حزب اسلامی را ممنوع کرده است.

منابع با اعلام این موضوع تصریح کردند: خانه حکمتیار محاصره نیست، اما اجازه نمی‌دهند افراد به‌طور جمعی با رهبر حزب اسلامی ملاقات کنند.

پیش از این نیز وزارت دادگستری حکومت طالبان با تأکید بر ممنوعیت فعالیت احزاب سیاسی در افغانستان، هشدار داده بود این وزارتخانه هرگونه فعالیت تحت عنوان حزب را در افغانستان غیرقانونی می‌داند و هشدار می‌دهد با متخلفان برخورد قانونی و شرعی خواهد شد.

در این بیانیه نامی از مسئولان احزاب سیاسی یا اقدامات و موضع‌گیری‌های آنها جزئیاتی ارائه نشده بود، اما پیشتر «عبدالحکیم شرعی» وزیر دادگستری حکومت طالبان به گلبدین حکمتیار هشدار داده بود احزاب جایگاه قانونی ندارند و کار حزبی نیز جرم محسوب می‌شود.

حکمتیار از اقامتگاه دولتی خود منتقل شدهشدار کابل به حکمتیار: احزاب در افغانستان غیرقانونی هستندهشدار طالبان درباره فعالیت احزاب در افغانستان

گفتنی است، پس از انتقال حکمتیار از محل اقامتش و باوجود تأکید طالبان بر ممنوعیت فعالیت احزاب سیاسی، رهبر حزب اسلامی در اقامتگاه جدیدش به دیدارهای عمومی خود ادامه داده بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سازمان ملل متحد با تحریم‌های یکطرفه علیه ایران در حوزه انرژی مخالف است
  • چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط زیست است
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • شکل‌گیری مفهوم محیط‌زیست در تفکر اجتماعی
  • دولت با تمام توان پیگیر حل مساله ریزگردها است
  • ممنوعیت ملاقات‌های جمعی «حکمتیار»
  • بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست کیفی‌سازی می‌شوند
  • وزیر دفاع پاکستان: هر اقدامی از سوی اسرائیل علیه ایران به زیان جدی برای این رژیم خواهد انجامید
  • وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
  • اقدام علیه ایران زیانی جدی به اسرائیل خواهد زد | ایران حق داشت که انتقام بگیرد