Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است تمامی اعضای این تیم باید برای حذف از لیگ قهرمانان مورد سرزنش قرار بگیرند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیونل مسی در واکنش به انتقاداتی که به ارنستو والورده بابت حذف بارسلونا در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست تحقیرآمیز مقابل لیورپول می‌شود، گفت: به اعتقاد من والورده در بارسلونا کاری تأثیرگذار انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهاجم آرژانتینی بارسلونا ادامه داد: به نظرم والورده در حذف ما مقابل لیورپول عملاً بی تقصیر است و ما بازیکنان هستیم که باید برای آن بازی مورد سرزنش قرار بگیریم. ما بازی ناامیدکننده‌ای از خود به نمایش گذاشتیم.

مسی تصریح کرد: این دومین سال پیاپی است که ما فینال لیگ قهرمانان را از دست می‌دهیم و از این اتفاق اصلاً راضی نیستیم. فینال لیگ قهرمانان جایی است که باید در آن حضور داشته باشیم. والورده هم در این شکست مقصر است، اما ما بازیکنان بیشترین سهم را از این شکست داریم.

گفتنی است تیم لیورپول در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست با نتیجه ۴ بر صفر مقابل بارسلونا به پیروزی برسد و شکست ۳ بر صفر بازی رفت را جبران و راهی فینال این رقابت‌ها شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسی بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا والورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟

نگاهی به بازیکنانی که بیشترین بازی را در کنار مسی داشته‌اند، انداخته‌ایم.

طرفداری | لیونل مسی دارنده هشت توپ طلای جهان سال‌های سال است که چشم‌ها را خیره جادوی هنر خود در مستطیل سبز ساخته است.

با حضور طولانی‌مدت در باشگاه بارسلونا و همچنین تیم ملی فوتبال آرژانتین، بازیکنان بزرگ زیادی در طول دوران حرفه‌ای لیونل مسی در کنار او بازی کرده‌اند. سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بیشترین بازی را در طول دوران حرفه‌ای مسی با او داشته‌اند. سرخیو بوسکتس، هافبک دفاعی توانمند سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرد که بیشترین بازی را در کنار لیونل مسی داشته است. بوسکتس با هم‌بازی شدن دوباره با لئو در اینتر میامی توانسته به آمار خود از این حیث اضافه کند. بوسکتس با 586 بازی در کنار لیونل مسی در تیم‌های بارسلونا و اینتر میامی، در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرد که در کنار اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال بازی کرده‌اند.

جرارد پیکه با 506 بازی در بارسلونا، دومین بازیکنی است که توانسته بیشترین بازی را در کنار مسی داشته باشد. در جایگاه سوم این لیست هم آندرس اینیستا با 489 بازی قرار می‌گیرد. خاویر ماسکرانو، هموطن مسی هم با 414 بازی در رده چهارم و ژاوی هم با 399 بازی در جایگاه پنجم ایستاده است. در ادامه نگاهی به بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی می‌اندازیم.

بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی 10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی (رده‌های 11 تا 20) تیم منتخب بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • رضا مهاجری: اخراج بازیکن خیبر مقابل خوشه؟ اگر بازیکنم مقصر باشد، سخت تنبیه می‌شود
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است
  • برنامه و ساعت بازی‌های جام حذفی اعلام شد