Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین داوری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های این دفتر و جلسات هماهنگی با دستور وزیر و حضور اعضای شورای امنیت کشور برای ساماندهی لیگ‌های فوتبال گفت: در فصل آینده لیگ برتر قطعا کیفیت و کمیت برگزاری مسابقات فوتبال به‌خصوص در لیگ برتر بسیار بهتر خواهد بود.

وی ادامه داد: در بخش فروش بلیت الکترونیکی و شماره‌دار کردن صندلی‌ها و همینطور گیت‌های ورودی کاری که از مسابقات لیگ برتر فصل قبل شروع شده بود در لیگ آینده با قدرت و جدیت توسط سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه پیگیری می‌شود و قطعا نیازی نیست تماشاگران برای دیدن بازی دربی یا سایر بازی‌های حساس لیگ برتر ۶ ساعت قبل وارد استادیوم شوند و نکته مهم ایجاد کانون‌های هواداری با رعایت اصول بیشتر زیر نظر بخش فرهنگی باشگاه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوری گفت: در بخش رفاهیات و موارد فرهنگی در جلساتی که سلطانی‌فر شخصاً حضور داشت برنامه‌های گسترده‌ای برای حفظ شان و فضای بانشاط ورزشگاه‌ها با کمک صدا وسیما، وزارت ارشاد و مجموعه فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال پیش بینی شد که در فصل آینده اجرا خواهد شد.

داوری درباره حفظ فضای فرهنگی و جلوگیری از برخی تماشاگران و لیدر‌های سابقه‌دار به استادیوم‌ها اظهار داشت: یگان ویژه نیروی انتظامی فرمانده فنی و ورزشی استادیوم است و راه ندادن افراد سابقه‌دار و بخصوص لیدر‌های آشوبگر را از همین بازی‌های چند هفته آخر لیگ برتر گذشته آغاز کردیم و در فصل جدید جلوی ورود این افراد سابقه‌دار در تمامی استادیوم‌های ایران با کمک نیروی انتظامی گرفته خواهد شد. ضمن اینکه لیدر‌ها را به قوه قضاییه معرفی کرده‌ایم و در صورت داشتن صلاحیت‌های لازم برای آن‌ها از سوی باشگاه با نظارت سازمان لیگ کارت صادر می‌شود.

مدیر کل امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان درباره سهمیه تیم‌های ایران در لیگ حرفه‌ای فوتبال آسیا گفت: شک نکنید اگر حضور و پیگیری مداوم سلطانی‌فر نبود، مجوز حرفه‌ای برای چهار نماینده ایران یعنی استقلال، ذوب آهن، پرسپولیس و سایپا به مشکل جدی می‌خورد و چه بسا اجازه حضور پیدا نمی‌کردند.

داوری در مورد مقابله با شبکه‌های شرط بندی و فساد در فوتبال عنوان کرد: شناسایی و مسدود سازی کانال‌های فیک و سود جو طبق مصوبه نشست وزیر و اعضای شورای امنیت کشور با پلیس فتاست که انصافا خوب عمل کرده‌اند و ضربه سختی هم به کانون‌های هرمی و فساد در فضای مجازی وارد شده است و این روند ادامه دارد و از این به بعد تمامی سامانه‌های هواداری تنها با تایید باشگاه اجازه فعالیت دارند.

مدیر کل امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان از ادامه جلسات هماهنگی و هم اندیشی دستگاه‌های مرتبط با ایمنی و امنیت لیگ برتر قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر هم خبر داد و گفت: این جلسات با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و اعضای شورای امنیت کشور، دادستانی، صدا وسیما، نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های کشور و ارشاد و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تماشاگران لیدر فوتبال استادیوم وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی ناظر بازی عربستان و تاجیکستان

یک ایرانی به عنوان ناظر در بازی حساس عربستان و تاجیکستان حضور دارد.

طرفداری | مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری در بازی تاجیکستان و عربستان حضور خواهد داشت.

دیدار حساس تیم‌های تاجیکستان و عربستان در حالی به میزبانی استادیوم مرکزی شهر دوشنبه برگزار خواهد شد که مسعود مرادی، به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهد داشت.

مرادی که چند ماه پیش هم نظارت یک بازی از عربستان را برعهده داشت، بار دیگر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای نظارت بازی شاگردان مانچینی انتخاب شده است.

مسعود مرادی یکی از مدرسان و ناظران مهم داوری فوتبال ایران است که بعد از پایان دوران قضاوت در این عرصه عملکرد کاملا موفقی را از خود نشان داده است.

مسعود مرادی

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • یک ایرانی ناظر بازی عربستان و تاجیکستان
  • امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی/ ورود همچنان ادامه دارد
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • داور مشهور ایرانی و نظارت بر بازی عربستان
  • آمار بی‌سابقه ورود مسافران به گناوه + ویدئو