Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@08:33:57 GMT

قیمت سکه 4 خرداد 98

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۳۷۷۰

قیمت سکه امروز 4 خرداد 98 در بازار آزاد تهران همزمان با افزایش قیمت طلا روند صعودی به خود گرفت.   به گزارش صدای ایران، قیمت سکه امروز 4 خرداد 98 به ازای هر سکه تمام‌ بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4 میلیون و 828 هزار تومان و قیمت طلای 18 عیار هم 433 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.   امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت 4 میلیون و 828 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 680 هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 698 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 728 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و 29 هزار تومان فروخته می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت سکه 4 خرداد 98 قیمت سکه 4 خرداد 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف قیمت دولتی و بازار آزاد میوه در کردستان

بازرس کل استان کردستان با اشاره به اختلاف قیمت دولتی و بازار آزاد میوه در سنندج خواستار نظارت مستمر و دقیق بر نحوه توزیع میوه در غرفه‌ها شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عیسی هواسی امشب با حضور مدیر کل جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان از سردخانه و مراکز توزیع میوه شب عید در شهر سنندج بازدید کرد.

بازرس کل استان کردستان در این بازدید ضمن بررسی میزان کیفیت، در خصوص نحوه توزیع عادلانه میوه در سطح شهرستان‌ها، نکاتی را به مسئولان متولی این حوزه یادآوری کرد.

وی با تاکید بر تامین به موقع مایحتاج عموم مردم در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز، از متولیان این حوزه در استان خواست تا طرح تامین میوه و خرما را تا پایان ایام تعطیلات و ماه مبارک رمضان با جدیت و دقت پیگیری کنند.

هواسی با اشاره به اختلاف قیمت دولتی و بازار آزاد این محصولات، خواستار نظارت مستمر و دقیق بر نحوه توزیع میوه در غرفه‌ها شد و تصریح کرد: باید این موضوع در دستور کار کارگروه تنظیم و تامین میوه شب عید و سایر دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد تا از سوءاستفاده در این زمینه جلوگیری شود.

بازرس کل استان کردستان ضمن قدردانی از زحمات متولیان این حوزه، از نظارت مستمر بازرسی بر نحوه توزیع میوه شب عید تا پایان این طرح و آمادگی این مرجع جهت همکاری در حل چالش‌های احتمالی خبر داد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • دلایل منفی شدن تراز تجاری کشور در سال ۱۴۰۲
  • پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد
  • پشت پرده تراز منفی تجارت ایران در ۱۴۰۲
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • پیش بینی قیمت دلار ۸ فروردین ۱۴۰۳/ ترمز دلار کشیده شد؟
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۷ فروردین ماه
  • سقوط قیمت طلا / آخرین قیمت‌ها از بازار طلا ۶ فروردین ۱۴۰۳
  • دنی آلوز آزاد شد؛ لحظه عجیب خروج ستاره برزیلی و وکیلش از زندان +ویدیو
  • اختلاف قیمت دولتی و بازار آزاد میوه در کردستان